Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg kan selge disse setene, kommer ikke til å bruke dem til noe (tror jeg).

 

Sort helskinn, fra en 5-dørs høyrestyrt bil. Venstre forsete er nærmest som nytt, da det har vært passasjersete. Høyre forsete er meget bra, hvis man ser bort fra at stingene har løsnet på sidestøtten. IKKE gått hull i skinn, så dette kan syes sammen igjen.

 

Varme i seter foran, men har ikke sjekket om dette virker. Korsryggstøtte på begge forseter. Det er noe rart med korsryggstøtten på høyre forsete, sikkert greit å kikke på samtidig som man fikser stingene på sidestøtten.

 

R32-interiør er sjeldent nok i seg selv, og når kun ca 10% av alle R32 ble levert som 5-dørs sier det selv at dette er enda sjeldnere.

Ikke vipp på forseter, så må evt vri på hjulet hvis det skal brukes i 3-dørs bil.

 

R32-interiør går for 12-15.000kr på Ebay, og det er før frakt og mva. Siste settet jeg så på Finn.no gikk for 15.000kr.

 

Ferdig prutet lar jeg disse gå for 10.000kr, ved ukomplisert og seriøs handel. OBS, kun seter foran og bak!

Kan vurdere å selge med dørtrekk i sort skinn fra venstrestyrt, mot tillegg i pris.

 

BF628883_a3b07a.jpg

BF628883_69151e.jpg

BF628883_76c9b8.jpg

BF628883_3b8cd1.jpg

BF628883_cf310c.jpg

Nærbilde av skinn:

BF628883_9b6e55.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan byttes i Golf 4-karosseri :rolleye: fortrinnsvis 4motion og diesel. Må være bra for rust, teknisk tilstand har liten betydning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg mottatt forskuddsbetaling på seter og dørtrekk, blir solgt for prisantydning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.