Programmering av cruise controll på B6 i Bærum, Oslo, Dammen område

Anbefalte innlegg

Hei

Som illustrert i trådtittel trenger jeg hjelp av noen med VCDS/VAG-COM til å aktivere cruise control i hjernen i bilen min.

Er det noen i Bærum eller omegn som har lyst til å hjelpe meg med dette mot en liten sum?

 

Er det forresten noe i veien for å montere dette (hendel og styre enhet) før det programmeres? Dvs ligger det en kode eller lignende som vil hindre bilen i å starte?

 

På forhånd takk!

 

(tilsvarende tråd finnes det sikkert 400 stykker av, har prøvd å søke men kan ikke tråle meg igjennom bokstavelig talt 1000 resultater)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting i veien for å montere nå og få det kodet inn senere.

 

Hvis du ikke skulle få noen nærmere til å hjelpe deg kan jeg ordne dette for deg, er dog. et lite stykke unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar og takk for tilbud. Blir litt voldsomt med kjøring for det så jeg avventer å ser om noen nærmere har anledning. Men som sagt, mange takk for tilbudet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sving innom et lokallagstreff i Oslo eller Drammen så kan vi sikkert få ordna det :)

 

Ikke nå på onsdag, men neste drammenstreff f.eks så er jeg der, vagcom og laptop ligger alltid klar i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall! Det skal passe bra med når jeg rekker å få innmontert dette. Kan sende deg en PM en dag i forveien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nichlas var litt opptatt de neste par dagene så lurer på om det er noen som har tid til å gjøre dette innen helgen?

Snapdrive sa de ikke klarte dette og Møller måtte ha kvittering fra selger før de gjorde det, og det har jeg ikke da den er kjøpt på finn.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Dette kan jeg sikkert få til, holder til på Gamle stovner.

Send Pm om det er av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk til denne programmering sammen med Adrian Larsen, mange takk for hjelpen!

 

Var litt mer mikk enn jeg hadde forutsett men med litt kløkt fikk vi det til til slutt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.