Ønsker kanskje å kjøpe Audi felger til min Golf mk VI

Anbefalte innlegg

20171016_174302.jpg

Er på jakt etter felger (RS4 trur jeg de heter) som ser ut som de på bildet, med boltsirkel på 5x112.

Men mitt spørsmål nå i første omgang er hva skal de av dere ha for 4 slike felger, evt med dekk?

Er kun på prisjakt foreløpig så får jeg evt se hva som kan dukke opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke skulle finne noen felger som ser ut som dekk,har jeg noen dekk som ser ut som felger..om du kansje ville ønske og kjøpe de..:P

Men send Johannes en sms,for mora hans hadde noen sånne 17" på caravella si for noen år sia.. aner ikke on de eksisterer enda,men bilen står på oppe gården der enda.. kopi felger,riktig nok..:) ellers skal jeg holde øya opp for deg.. :)

 

Edit: er du forresten låst på akkurat dette designet?? Er jo mye fint der ute som også hadde funka knall på golfen din..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha (til det første du skrev)

 

Skal sende Johannes ei sms i løpet av dagen

 

Men nå har jeg redigert min egen start på denna trå'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt å kunne redigere når autocorrect kødder det litt til!:P du får smøre deg med tolmodighets krem,så svarer nok Johannes når han våkner..: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tålmodighets kremen har jeg kasta, men vanlig tålmodighet har jeg ikke noe problem med.☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær obs på at det finnes flere forskjellige replica utgaver av disse felgene som ligner men ikke er helt like.

 

Ellers vokser disse nesten på trær (i replica utgave vertfall).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig ikke så nøye på om det er orginalt eller kopi. De orginale koster sikkert en god del mer enn kopiien tenker jeg. Men nå får jeg se hva som evt dukker opp rundt om kring av RS4 felger til våren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da fått kjøpt med orginale RS4 1. generasjons felger med dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.