Anbefalte innlegg

Drømmebilen min selges.

Blir nødt å selge drømmebilen min, grunnet ny jobb og behov for å kjøre mye i jobben. Har tidligere hatt yrkesbil, og RS’en er blitt brukt til søndag og godværs bil. Bilen har hatt 1 tur i mitt eie på snø, ellers har den stått på sommerdekk i garasjen på vinteren. Den ble eu godkjent juli 2017, i forsikring så betaler jeg i dag rett under 5000 hos if med 75%

 

Ting som er gjort i mitt eie:

• Byttet begge eksoskammer, kjede, strammer og ventilløftere på eksos 2017

• Byttet simmelringer og olje bakdiff 2017

• Byttet motorfeste 2015

• Montert Bluetooth adapter «Dension GW lite» (skjult bak org spiller) 2014

• Reg reim byttet på 150000 2014

• Ny AC gass 2014

• Byttet olje girkasse 2014

• Hjulstilling 2014

• Nye sommerdekk Vredestein vorti 265/30zr19 2014

• Byttet til FSI coiler 2013

 

Det står en mtm chip i bilen, som jeg mener passer bilen fint, den har også sotete baklykter og står veldig fint til fargen, orginale baklykter følger med. Det er også satt på Bilstein PSS9 coilovers med justerbar høyde og hardhet.

 

Det er litt som gjøres for at bilen skal være strøken, avhengig av hvor lang tid det tar å få solgt den så blir punktene fikset litt etter litt ettersom tiden strekker til.

 

• Den ene MTM Bimoto felgen har dessverre fått seg en sprekk, og lekker ut ca 1 bar over 1 – 1,5 uke, felgen er forsøkt sveist uten å få

den helt bra. Sprekken er på kanten på innsiden av felgen.

• FIS displayet har pixelfeil.

• Airbag lyset lyser: 65535 - Internal Control Module Memory Error

• Klarlakk slipp på taket ved takrail, dette var på bilen når jeg kjøpte den i 2013. det har ikke utviklet seg siden da.

• 2 rustflekker på bakskjerm ved bredding døren (steinsprut)

• Et par små steinsprut over frontvindu

 

Har ikke mulighet å ta innbytte, prisantydning 300 000.

 

Ta kontakt på telefon 459 11 101, mail: mortenaadland@gmail.com eller PM så skal jeg svare så godt jeg kan.

 

bak.jpg

FIS.jpg

front.jpg

bilde1.jpg

bilde 2.jpg

bilde 3.jpg

klarlakk slipp.jpg

rust.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.