Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå er vel ikke jeg noe veteranmedlem, så å finne ting her er jeg vel kanskje ikke best på! Men problemet er at jeg leiter etter oppslag på treff i 2018! Jeg lurer sykt masse på om det blir og evt når treffet på drevsjø blir! En kompis har hytte der, så hvert år prøver vi å komme oss dit den helga det er kjøring! Fint om noen evt kunne svart meg på pm da jeg sikkert glemmer denne tråden :D

mvh

Jan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jan

 

Datoer for treff 2018 er enda ikke bestemt, men vi håper å få det ut snart. Treffdato for Drevsjø 2018 er vi nesten i boks med, men typisk blir det +/- en helg i månedsskifte januar-februar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, det forklarer jo en del! Da håper jeg det blir første helgen i februar så jeg er sikker på jeg får vært med! Sydenturen er like i det sjiktet der :-/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vurdert Funäs ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det først er snakk om treff.... ser gatebil har flyttet september treffet på Rudskogen til helga VACN pleier å ha i august. 1.helga i juni som pleier å være Våler treff er det også Fast'n Furious show på Telenor Arena...har noen i styret kommentarer til disse treff datoene???

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vurdert Fünas ?
+1 [emoji106][emoji106]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det først er snakk om treff.... ser gatebil har flyttet september treffet på Rudskogen til helga VACN pleier å ha i august. 1.helga i juni som pleier å være Våler treff er det også Fast'n Furious show på Telenor Arena...har noen i styret kommentarer til disse treff datoene???

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Vi gjør det vi kan for å ikke kollidere med andre større event, men det er nesten umulig å unngå alle da det er lite ledige helger å velge i på banene her i landet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vurdert Funäs ?

 

Alle muligheter vurderes alltid. Klubben hadde blandede tilbakemeldinger når vi laget vår egen bane et år, så vi har landet på å bruke de banene som allerede er etablert og som drives av folk som har mye erfaring på området. Banen må ha tilatelse til kjøre uten lave støykrav og vi må kunne kjøre uregistrerte biler. Da er det ikke så mange igjen å velge i. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle muligheter vurderes alltid. Klubben hadde blandede tilbakemeldinger når vi laget vår egen bane et år, så vi har landet på å bruke de banene som allerede er etablert og som drives av folk som har mye erfaring på området. Banen må ha tilatelse til kjøre uten lave støykrav og vi må kunne kjøre uregistrerte biler. Da er det ikke så mange igjen å velge i. :)

 

Det er jo en etablert isbane i Funäsdalen. Er det ikke mulig med et samarbeid der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditto.. :-) Hvis det blir treff på drevsjø er det jo greit, men det er jo dumt å utelukke en utmerket bane i Funäsdalen hvis det fortsatt er gamle konflikter som ligger bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har bare gode erfaringer med Drevsjø, så det står øverst på lista vår da vi har god dialog med baneansvarlig og de som driver hotellet der oppe. Vi har muligheten til å leie hele banen over flere dager (også fredag) og betaler en fast pris for dette uavhengig av hvor mange biler vi har med oss. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Største fordelen ved å velge Drevsjø er at for mange av dere som elsker å kjører på isen, vil få anledning til å kjøre både på Funas og Drevsjø.

 

Vi kan også holde treffet vårt i Funäs (gitt at Vidar har kapasitet) enten før eller etter Vidar sitt, men normalt sett har man ikke store treff på isbaner mer en annen hver helg for å la isen fryse på, som igjen kan bli litt knapt med datoer.

 

Ved å ha et alternativ kan man legge opp til kjøring flere helger og for noen vil den ene lokasjonen gjerne være med tiltrekkende enn den andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir det satt dato for disse eventene a? Sjukt nysgjerrig da jeg helst vil rekke å se litt kjøring etter sydenturen i januar :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funas x3 [emoji1303][emoji1305]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir det satt dato for disse eventene a? Sjukt nysgjerrig da jeg helst vil rekke å se litt kjøring etter sydenturen i januar :D

 

Synes jeg så noe på face ang. 2fast skulle ha treff på vurrusjøen 24.2

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurrusjøen har ei fantastisk bane,men det er alt.Ellers bare et "hotell" og ei bensinstasjon.

Ingen ellers aktiviter som spisesteder og servering, som jeg synes hører med på tur. Synd å måtte "låse" seg til maten som blir servert på overnattingsted.

Scooterkjøring om noen skulle komme en dag tidligere, for eksempel.

Utrolig synd at Funäsdalen blir valgt bort, for det er lettere å få folk å komme dit nettopp pga lokasjon.

Mulig jeg bare tenker litt høyt her,men dette er min oppfatning av å vært tilstede siden første treffet i Funäsdalen.

Blir ikke overraska om noen medlemmer her velger kjøring i Funäsdalen istedenfor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satse på at det blir første helgen i februar på drevsjø da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vintertreff 2018!

 

Det blir på Drevsjø

Det blir 3 dagers treff

Det blir andre helgen i Februar, 8-11.Februar.

 

Vi kommer straks med dedikert tråd på dette med mer info.

 

 

Så da er det bare å tenke på å se på den isbilen som står nedstøvet, det er ihvertfall det jeg må gjøre med min nå :)

Vi kan ikke gjøre alle til lags, men Hovedstyret har ihvertfall gjort en innsats om å prøve å ikke kollidere med de mest kjente treffene. På den måten har de som også vil kjøre på andre baner, anledning til å gjøre dette uten at vårt treff legges til samme helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurrusjøen har ei fantastisk bane,men det er alt.Ellers bare et "hotell" og ei bensinstasjon.

Ingen ellers aktiviter som spisesteder og servering, som jeg synes hører med på tur. Synd å måtte "låse" seg til maten som blir servert på overnattingsted.

Scooterkjøring om noen skulle komme en dag tidligere, for eksempel.

Utrolig synd at Funäsdalen blir valgt bort, for det er lettere å få folk å komme dit nettopp pga lokasjon.

Mulig jeg bare tenker litt høyt her,men dette er min oppfatning av å vært tilstede siden første treffet i Funäsdalen.

Blir ikke overraska om noen medlemmer her velger kjøring i Funäsdalen istedenfor.

 

Er gatekjøkken ved butikken i krysset der man tar av til venstre på vei til banen i alle fall :)

Fordelen med Funäsdalen er lokasjon og at man har to baner å kjøre på slik at man kan bytte når en bane er oppkjørt, men er flere andre treff i Funäsdalen som man kan delta på i løpet av vinteren så med klubbtreff på Drevsjø får man prøvd begge banene. Viktigste er vel å ikke legge treffene til samme helg som nevnt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.