Turbobytte B5 S4 (2.7tt).. Tips?

Anbefalte innlegg

Har en kompis som skal bytte turboene på en S4 B5..

 

Noen tips til hvilke turboer det kan være greit å bytte til når en først skal skifte, eller oem det beste..?

 

Ikke noe voldsomme trimmingsplaner akkurat nå, men når en først bytter så kan det kanskje vere greit å oppgradere litt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oem rs4 eller s4 er best for moderat effekt. Ligg unna kina turboer, frankenturbo etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oem rs4 eller s4 er best for moderat effekt. Ligg unna kina turboer, frankenturbo etc.

 

Kinaturbo kan jeg forstå, Frankenturbo trodde jeg var OK saker og har vurdert disse når de originale på min allroad med ARE motor ryker. Men om du har dokumentasjon på at de er dårlige vil jeg gjerne lese den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes masse info ang franken på diverse forumer rundt omkring. Kan nå ta en titt her

Hadde som sagt aldri kjøpt noe annet enn orginale eller oppgraderte orginale fra anerkjente firmaer. Du får det du betaler for, blir ofte dyrt å gjøre det billig, må som regel gjøre det to ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.