Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte å legge ut felgene mine for å sjekke interesse da jeg har noe annet jeg må prioritere å bruke penger på.

 

Felgene er orginale BBS RG705, disse selges nye for 2938$ nye, noe som tilsvarer 23000kr+ da uten frakt, toll og moms. Bare for å redegjøre at skambud ikke er vits! ;) De koster godt over 30.000kr om man skal få de hit!

 

Felger:

 

18x8"

Et35

Mener nav var 57.1 da jeg ikke husker å ha brukt senterringer.

Felgene kostet meg 7000kr.

 

Dekk:

 

Minerva, er det veldig viktig så kan jeg finne modelltype!

Nye i sommer, ubrukte enda da felgene ikke har blitt brukt. Bare prøvd de på.

225/35-18.

Dekkene koster meg 3200kr.

 

Felgene er litt slitne og kunne trenge en lakkrunde. Tror en felg burde rettes da jeg mener det var litt kast i den under balansering av dekk. Ellers har de noe riper, derav lakk-anbefaling. Holder på luft. De ser flotte ut på bilen men grunnet andre prioriteringer enn hjul så selges de!

Vil ha igjen noe ala det samme jeg ga.

 

Flere bilder av felgene kan sendes på melding da jeg synes det tar år og dag å få lagt de ut Hehe!

 

Kr 9000kr

 

Bilder fra før montering.

 

C8BAC573-A733-4F30-82B7-50A2AB52FF6E.jpg

 

00A2C5D1-C6B5-4461-BC83-6C3B7D1EBED6.jpg

 

44FEA651-38CD-49C1-8752-A4BCE20D43D9.jpg

 

D1AC23FB-065C-443C-B56A-2E646FB66CA3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Vacn-pris -> 8000kr ferdig prutet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger her enda! noen som vil ha gromme felger!?:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Splett nye dekk! Felger med mye potensiale og krever lite jobb! Ingen som vil sponse meg med eksos?:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6500kr for kun felger. Kan sendes, frakt påløper. De som kan hente vil bli prioritert først! Gi beskjed i grei tid så jeg kan få tatt av dekkene evt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.