Anbefalte innlegg

Holder på å sette sammen en skumlanse https://bilnerden.no/foam-lance, noe som er rett fram - bortsett fra at jeg får en sak til overs....

 

En messing-dings, gjenget i den ene enden, og spor til flat-trekker og et lite hull i den andre enden.

 

Savner ingenting, har overgangsnippel til spyler (Nilfisk), dobbel-han gjenget, mellomstykke med justering oppå og sugeslange ned i flaske, og spylehodet.

 

Det er også en messingstav i spylehodet som ramler ut, som jeg ikke skjønner behovet for......

 

Kan jo prøve i morgen om det funker, eller kontakte bilnerden.no - men "Kundeservice" her på forum slår jo oftest det meste.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel de fleste typene ganske like men jeg også hadde en del til overs, dette var en del jeg skulle bytte om jeg hadde en svak høytrykkspyler, for å få mer effekt/skum. Jeg har en svært kraftig en så da beholdt jeg den slik den var og tok den i bruk rett ut av esken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har helt rett.

Og pinnen er en litt for slakk/tynn sak som skal låse fast spylehodet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.