2005 Passat TDI 4Motion Exclusive selges i DELER

Anbefalte innlegg

Klipp og lim fra Facebook:

 

Felger er byttet bort og det justerbare senkesettet skal jeg beholde, så ikke spør en gang.

 

Ser at ting blir hentet, alternativt kan jeg kjøre i møte dersom det gjelder større ting og sett at du bor innenfor rimelighetens grenser.

 

Selv beholder jeg nivåsensorene til xenon, bremser rundt baut, knapp til bakluke og låsekasse bak, ledningsnett til tåkelys foran, forstilling/bærearmer, baklykter, opplegg for 2-din, muligens høyre dørtrekk (har et likt som kan følge med om du kjøper komplett interiør, dog med et lite hull) og sikkert noe annet småtteri jeg har glemt.

 

- OK xenonlamper, matte glass og et par ødelagte fester, men overraskende "ubrente" reflektorer. Nylig rengjort reflektor og glass på linse: 1000,-

 

- Nytt, ubrukt ledningsnett og hendel til cruisekontroll (ikke billige Kina-deler): 800,-

 

- Turbo i god stand (original AVF), ingen ulåter og forsvinner ikke olje: Bud

 

- Komplette chrome takrails, i god stand: 1000,-

 

Har også beige skinn-dørtrekk til alle dører liggendes: 500,-

 

Drivverk i god stand, girkasse inkludert (6-trinns). Motor uviss tilstand etter å ha kjørt med hull i bunnpanne. Ellers er bilen komplett, så bare å spørre om du trenger noe.

 

37949697461_4d493f039a_z.jpg$ (3) by Mads Kristian Fossen, on Flickr

 

37240439914_71d2b8d2a0_z.jpg66_255164878 by Mads Kristian Fossen, on Flickr

 

Svar her eller på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interiør solgt, men fortsatt mange bra deler her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fortsatt interessert i å kjøpe spakstellet hvis du har mulighet til å demontere det...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, har ikke hatt mulighet til å se på det enda. Hvis det ikke er noe hastverk, så skal jeg få tatt en titt på det fortløpende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, har ikke hatt mulighet til å se på det enda. Hvis det ikke er noe hastverk, så skal jeg få tatt en titt på det fortløpende.

 

Den er grei, haster ikke foreløpig[emoji6]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig et skudd i blinde, men du har ikke viskermotor bak? Har paja på vår og for kona er ikke glassplugg noe tema. Vil ha hvilestilling til høyre som originalt, så må ha fra 04 eller 05-årgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha liggende fra da jeg monterte glassplugg, i verste fall har jeg på den nye - som er 04. Ikke testet den, men skal se om den funker så fort bilen er ren igjen (vil ikke ødelegge ruta mer enn nødvendig:p)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemt litt av dette, Andreas, men skal få sjekket asap. Hadde hodet hengt med sist, kunne jeg bare ha gått ut og hatt ut viskeren og sjekket:p Nå låner dama bilen, så kanskje seinere i kveld.

 

Men ingen som trenger deler? Bra 6-trinns girkasse, 3-eiket ratt, speedometer, innvendig blendbart speil med LED "downlights", turbo, IC, fungerende låsekasser til alle dører utenom førerdør, Highline dørlister, deksler til stolper innvendig, gulvteppe, dieselpumpe i tank osv, osv. Mye bra deler å ta av, kanskje noen karosserideler også om du ikke lar deg skremme av en og annen rustboble.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump. Går til hugging snart. Har alt av karosserideler, sett bort fra frontfanger som jeg skal beholde selv. 3-eiket ratt i kurant stand, cleanet bakluke (dog noe rust), panser og alt av stort og smått ellers. Henting av deler prioriteres, da jeg ikke har anledning til å skru av så mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt listen på v.b. dør. Har du mulighet for å fikse dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dørlist, altså den på midten av døra? Er jo lister i alle kanter på disse bilene, så greit å være sikker:p Uansett, kan få fikset det, sett at den kommer av uten å bøyes for mye (om vi snakker om samme list):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er den på midten, den med chromelist på. Går utifra at det er det på delebilen, og ikke kjipe sort-plast? Er brukket av en liten bit på min, så skulle ha byttet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer, er med chrome:)

 

Skal se om jeg får den av i en hel del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbo er nå tatt av og solgt til Lasse. Skal få sjekket om lista er mulig å få av hel asap, Freddy.

 

Ellers bør det være mye bra deler her. Nevner 3-eiket ratt, lister, deksler interiør, lister utvendig, vinduer, baklykter etc, etc. Prioriterer folk som henter deler i første omgang, med noen få unntak (spør for svar).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvass tapetkniv åsså kutte under og over lista mens du holder press på den trenger ikke ta av dørtrekk gjorde det nettop selv på delebil :)

 

Takk for du gadd skru av Turboen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbo er nå tatt av og solgt til Lasse. Skal få sjekket om lista er mulig å få av hel asap, Freddy.

 

Ellers bør det være mye bra deler her. Nevner 3-eiket ratt, lister, deksler interiør, lister utvendig, vinduer, baklykter etc, etc. Prioriterer folk som henter deler i første omgang, med noen få unntak (spør for svar).

 

Ikke noe stress, har god tid jeg. Du ser på saken når det passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, hvilken tilstand er det på deksler i bagasjerom? Spesielt plastikken på sidene. Har noen ganske fine, men de er til fwd, så må "pare" plastikk med stoff. Enklere å kjøpe noe som passer. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de skal være bra, ihvertall mtp km-stand. Men husk at disse ikke er helt svarte, som på tidligere modeller. Mer en mellomting av grå og svart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble komplett spakstell/giroverføring solgt eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ble ikke det - foreløpig. Sitter fortsatt på bilen, men har nok å henge fingrene i pr. dags dato, så blir prioritert de som kan skru av og hente selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ble ikke det - foreløpig. Sitter fortsatt på bilen, men har nok å henge fingrene i pr. dags dato, så blir prioritert de som kan skru av og hente selv.

 

Hvor mye skal du ha for det? Jeg trenger bare det nedre staget med den korte armen som går over girkassa. Jeg kan komme og skru det av selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på hva det er verdt, samt at jeg håpet å få solgt hele spakstellet, da det er mange som har spurt etter dette komplett. Gir du en OK pris for komplett, kan du bare komme og skru av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er denne levert på hugging.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.