Anbefalte innlegg

Titter litt etter en kose/prosjektbil å ha på verkstedet, etter salget av S3n så klør det litt for mye i fingrene.

 

Har ingen hast, men følger litt med på finn og diverse andre kanaler skulle det dukke opp noe spennende. Dessverre så er gjengangeren rimelig sliten bil i 15-25k klassen, noe som blir for mye jobb å få i den stand jeg ønsker den. Har inntrykk av at de beste bilene aldri havner på Finn. :)

 

Jeg er jakt etter noe som er rustfritt eller veldig bra for rust som er tatt godt vare på av en entusiast. Lav km er et pluss, men generelt god stand og bra vedlikeholdt er desto viktigere og trumfer lav km om man må velge mellom den ene eller den andre.

 

Bilen skal brukes på utstilling og noe banekjøring, så fint om det ikke er minste motoren og automat.

 

Kan vurdere firedørs bil, men vil helst ha todørs. GTi/G60 er selvfølgelig interessant. :)

 

Bilen bør være EU godkjent og ha skilter, evnt kun ha små detaljer gjenstående for å få på skilter.

 

Har du noe stående du har vurdert å selge, eller vet om noen som har noe stående? Ta kontakt!

 

Betaler bra for riktig bil, men bør være realistisk priset i forhold til modell og tilstand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 83mod golf cl, godkjent med motorbytte til 1,9tdk, senket 80/60 med HR, polyforinger, stabstag over og under foran, EU godkjent til mai 19, org takluke med brunt interiør fra 1976 mod til salgs. Regattablau farge og RH cup sommerfelger. Minimalt med rust og km 144000. Kontakt 91822878 om interesse. Forlangende 25000,- men åpen for bud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg noe annet isteden, men takk for tips. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.