Hvor store stålfelger er levert med 5-112?

Anbefalte innlegg

Utover space-saver reservedekk - er det levert så stort som 18"? Eventuelt 17" fra hvilken bil? Noen som har noe liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye Tiguan blir levert med 6,5x17 ET38 som vinterfelg i Tyskland. Mercedes har også en 17" variant i ET50, med 66,5 navåpning.

 

Edit: jeg har bestilt et sett med Tiguan-felger til nye bilen, bare fordi jeg måtte prøve det. Kan legge ut bilde når jeg får montert 205/50R17 vinterdekk på dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye Tiguan blir levert med 6,5x17 ET38 som vinterfelg i Tyskland. Mercedes har også en 17" variant i ET50, med 66,5 navåpning.

 

Edit: jeg har bestilt et sett med Tiguan-felger til nye bilen, bare fordi jeg måtte prøve det. Kan legge ut bilde når jeg får montert 205/50R17 vinterdekk på dem.

 

Hvordan var prisen for 4 felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan var prisen for 4 felger?

 

Avbestilte disse grunnet for lang leveringstid, bestilte fra Dekkonline. Mener det var ca 2750kr for 4stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.