Diskusjonstråd VACN Subzero (Vintertreff) 8-10 Februar 2018

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med dem og de har kun leiligheter med 4-5 soveplasser. Kanskje noen er interessert å booke med meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurrusjøen.PNG

 

Dette er god lesing! Litt over 2 måneder igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke fikk handlet bil som jeg håpet på å bruke på drevsjø, men gleder meg sykt til å være tilskuer i år og! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke fikk handlet bil som jeg håpet på å bruke på drevsjø, men gleder meg sykt til å være tilskuer i år og! :D

 

Du kan sikkert haike med noen som kjører runder på banen. Ta med hjelm og løs passasjerlisens, og hør med noen i pit om du får sitte på etpar runder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke fikk handlet bil som jeg håpet på å bruke på drevsjø, men gleder meg sykt til å være tilskuer i år og! :D

 

Hvis du ser en sliten Audi 90 quattro med en god del stickers på (Det er ingen tvil hvilken bil det er snakk om når du først ser den) så må du gjerne komme bortom og sitte på!

Det er ikke mye fart i den, men vi skal nå få pussa rattrusten med den likevel. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag en lowbudget Gatebiltaxi.. en VACN-taxi, og ta med nysjerrige ut på banen. Vil garantert verve medlemmer : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag en lowbudget Gatebiltaxi.. en VACN-taxi, og ta med nysjerrige ut på banen. Vil garantert verve medlemmer : rock :
Trodde det var det du skulle stille med..? ;) Spennende tanke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag en lowbudget Gatebiltaxi.. en VACN-taxi, og ta med nysjerrige ut på banen. Vil garantert verve medlemmer : rock :
En hissig stasjonsvogn Taxi med sinna femmer hadde vært Morro. [emoji41]

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En hissig stasjonsvogn Taxi med sinna femmer hadde vært Morro. [emoji41]

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

 

Hvis klubben sponser bygger jeg B5 stasjonsvogn med 07K :) Avstemning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis klubben sponser bygger jeg B5 stasjonsvogn med 07K :) Avstemning?
Tar jeg lotto'n i morra sponser jeg [emoji6][emoji6]

 

Sent fra min E6653 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om folk tar turen og er nyskjerrig og har lyst å sitte på så kommer en rød 90 quattro og med BPwelding sticker så bare å stikke bortom så skal vi ordne en tur :-) (om de tørr, tar ingen ansvar om det går til h*******)

 

Morro om man kan være med å gire opp folk til å melde seg inn eller bygge bil og bli med på treff i fremtiden! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om folk tar turen og er nyskjerrig og har lyst å sitte på så kommer en rød 90 quattro og med BPwelding sticker så bare å stikke bortom så skal vi ordne en tur :-) (om de tørr, tar ingen ansvar om det går til h*******)

 

Morro om man kan være med å gire opp folk til å melde seg inn eller bygge bil og bli med på treff i fremtiden! :-)

Notert. [emoji16]

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ser en sliten Audi 90 quattro med en god del stickers på (Det er ingen tvil hvilken bil det er snakk om når du først ser den) så må du gjerne komme bortom og sitte på!

Det er ikke mye fart i den, men vi skal nå få pussa rattrusten med den likevel. :)

 

Veldig snilt, men må ordne meg slik passasjerlisens da eller? hvor fikser man det? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig snilt, men må ordne meg slik passasjerlisens da eller? hvor fikser man det? :D

 

Det får du i sekreteriatet enten i hytta på Femuntunet eller på isen på oppsatte tider. :)

Bare spør noen i gul vest eller kom innom hytta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit det :D ikke att jeg har fått med meg hvor hytta er hen men xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Femundtunet som klubben vil bo på denne helgen, har noen frittstående hytter. Den hytta du kommer først til kjørende inn på plassen, det er her Hovedstyret holder hus. Det er hytta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god! En kompis av meg har hytte oppi der(husker ikke hva plassen heter men er ikke veldig langt til banen), så regner med han veit hvor du mener :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledig sete, i Svart 80quattro med røde mikkemus ører på bakrutene også for folk som vil være med utpå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sikkert en tur på lur i våres også for dei som vil det. Rød S2 Coupe med sorte Audigarasjen@lundalen dekaler på sidene og Gokartutleie.no Ålesund i frontruta :=)

Vi kjem med 3 biler minst. Så det er bare å komme bortom for en prat :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser dere grunnen til at VACN er en utrolig bra klubb! Medlemmene gjør klubben og vennligheten er på topp.

 

Bare å hoppe inn hvis du ser min blå TT på vei ut på banen, dette gjelder alle! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser dere grunnen til at VACN er en utrolig bra klubb! Medlemmene gjør klubben og vennligheten er på topp.

 

Bare å hoppe inn hvis du ser min blå TT på vei ut på banen, dette gjelder alle! :)

 

"HVIS"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sikkert en tur på lur i våres også for dei som vil det.

 

helt topp :) !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det bli noe dragrace, breisladd konkurranse eller lignende? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det bli noe dragrace, breisladd konkurranse eller lignende? :-)
Breisladd vil det vel være hele tiden ;)

Vi prøver å få til noe, men har ikke helt landet noe enda. Kommer nok mer info om det utover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Breisladd vil det vel være hele tiden ;)

Vi prøver å få til noe, men har ikke helt landet noe enda. Kommer nok mer info om det utover.

 

Hehe, ja men tenkte på noe form for konkurranse eller lignende hvor man kan sladde uten å tenke på om noen er foran eller bak :-)

Men supert, da venter vi i spenning :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.