Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenkte jeg skule høre her inne om det er noen som har en holset HE 221W turbo eller ett sett med DSSR 280 dysespisser liggende? Eller er det noen som har handlet dette nytt før, og vet hvor man får kjøpt dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har Holset 221w med t25 og 3" v-bånd til salgs. 7500kr, langt under kost pris.

 

Sent fra min F5321 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har og en lite brukt 2000km isj med 6cm eksoshus den mangler wasgateklokke mener eg ,men ikke helt sikker.

Litt innsats med montering av dette, så har du en god turbo med litt raskere spool en standard HE221 7cm eksoshus .klarer ikke fult så mye effekt som den med 7cm ,men rundt 260hk på 2,5 TDI.

280hk klarer du vel med 7cm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne, spesiellt på utkikk etter dysespissene, evt ferdig montert i dyse. Turboen er ikke så dyr ny ser jeg, så jeg vurderer ny turbo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter Lønning her inne skaffer og disse turboene så om det ikke er der du har fått pris ville eg sjekket med han og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.