Haste spm, bilde av LED skiltlys til siste modell av Touran?

Anbefalte innlegg

Har LED på skiltlysa på Touranen fra Ekstralys, og de lyser alt for mye.

 

Så spurte jeg på Møller om de som er til dagens bil passer men de var ikke sikre og kunne ikke vise meg den eller bilde.

 

Noen som vet? Pga de originale lyser svakere og penere har jeg sett.

 

Møller laga egne til Superb, så jeg syntes det er rart hvis de ikke skulle passe.

 

Haster litt nå da en ene har knekkt i feste og jeg ikke gidder å kjøpe ny fra Ekstralys hvis de fra Møller funker. Har motstander så det skal ikke være noe problem.

 

Kjempeglad hvis noen klarer å svare på dette....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skilt LED.png

 

 

Denne er laga til Superb.

Snakket nettopp med Skoda og de sier at de har hatt masse trøbbel med disse pga de får ikke programmert dem så de får pærevarsling...

 

Men hvis denne har den lille kontakten jeg har på motstandskittet fra Ekstralys burde det vel gå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte kode bort pærevarsling på de originale lysene over på vår Octavia, dog mange på Briskoda forumet sier de ikke får pærevarsling.

 

Forøvrig lyser også de originale for mye, ble nødt til å dimme dem med VCDS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har disse i ikke dimmet utgave som kan legge ut et bilde?

 

Må gjerne legge ut et du også Bjørn....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løsningen ble å koble originale holdere med LED pære i på motstandene som fulgte med LED fra Ekstralys. Varsler pærefeil i noen sek, og så slukker både melding og lampa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.