Touran '04 - Sette inn bakseter

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Da dattera vår snart skal starte i barnehagen og for å få logostikken til å gå opp så må vi få satt inn bakseter i vår Touran.

Er det noen ut ifra å se på bildene under svare på om jeg har alle delene?

 

Er det noen på østlandet som har erfaring og tar på seg å sette inn setene mot betaling? Jeg holder til i Lier ved Drammen

Vi kan kan stå i min garasje om ønskelig, jeg har alt nødvendig verktøy. Ønsker bare at det skal gå så greit som mulig.

 

https://drive.google.com/open?id=1XJo1GJ6QgP-J8TxCo9NwvjSn3Hhcl4-V

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strengt tatt trenger du ingen av de delene der for å sette inn setene. Stort sett pyntedeksler og stag til å holde oppe setene dersom du slår dem sammen og vipper de frem. Du burde se ankerfestene i gulvet og klikke dette rett på plass om du ikke er så nøye på det.

 

Eneste jobb er midtselen; den har Møller dessverre fjernet og det er litt stress å få den på plass igjen under taktrekket. Alternativt setter du inn bare to seter (de med Isofix) og ev kjøper kjøleboksen på finn til 500,- så har du en fin 4 seters familie og feriebil med kranglebuffer bak om dere planlegger to barn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strengt tatt trenger du ingen av de delene der for å sette inn setene. Stort sett pyntedeksler og stag til å holde oppe setene dersom du slår dem sammen og vipper de frem. Du burde se ankerfestene i gulvet og klikke dette rett på plass om du ikke er så nøye på det.

 

Eneste jobb er midtselen; den har Møller dessverre fjernet og det er litt stress å få den på plass igjen under taktrekket. Alternativt setter du inn bare to seter (de med Isofix) og ev kjøper kjøleboksen på finn til 500,- så har du en fin 4 seters familie og feriebil med kranglebuffer bak om dere planlegger to barn..

 

Takk for tipsene!

 

Ingen på Østlandet som har gjort dette før som er interessert i en liten jobb?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Da er setene straks inne, men jeg har noen deler til overs.

Er det noen som vet hvor disse delene skal være? ;)

 

893BA315-EF20-4D90-92CF-1834492D7DB6_zps

 

8449483B-6A4C-443C-BE7C-8C61177136CC_zps

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.