Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å ettermontere parkeringsvarmer (webasto) i Q5'n. Er det noen som har tips i forhold til verksteder som gjør bra jobb, og gjerne også billig? Har vi noe rabatt på slikt? Er det noe poeng å sjekke Sverige? Har fått tilbud fra Oslo Bilstereo på 24500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du handy med skrutrekker?

 

Det er alt du trenger for å gjøre det selv :)

Kan dele mine erfaringer fra montasje på Passat, om du ønsker. Fremgangsmåte er nok veldig likt.

 

Brukte 15 000,- på monteringskit til min bil med varmer, og GSM-styring med app til telefon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

25 hørtes ut som en veldig ok pris synes jeg. Kan selvfølgelig prøve selv, men deilig å ha garanti etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det si at det ikke er noe programmering? Jeg trodde denne var integrert i MMI også, for styring av kalender osv.

Hadde egentlig vært moro å prøve selv, men det må da være en del jobb. Skal vel på med både drivstoff, vannsirkulsjon og en del el.

Hadde passaten hjelpevarmer som ble bygget ut, eller ren ettermontering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går å få det billig, siden du lurte på det: Webasto q5, men det finnes sikkert flere modeller...

s-l1600.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

25k er en veldig ålreit pris, men til den prisen får du ikke integrert i MMI.

Da får du enten en stand-alone timer, fjernkontrollmodul eller GSM.

 

Korriger meg om jeg tar feil, men jeg mener det skal mye mer til for å integrere den i MMI.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Palmberg i Drammen kan jeg anbefale. Usikker på pris, men har alltid brukt dem til hva det enn måte gjelde med Webasto.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det virka som ok pris, siden dette er veldig mye arbeid.

 

Min A6 2012 har fått ettermontert Webasto, denne er ikke integrert i MMI, men styres via simkort (SMS/anrop/app). Det som er negativt er at du ikke får lest ut feilkoder med vcds, men må ha egen Webasto-diagnose. Det er derfor en egen diagnoseport til webastoen. Ellers så er det ikke voldsomt viktig å ha den integrert heller. Kan legge inn start/stopp tidspunkt og varighet med GSM-styringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.