Kalipter holdere for porsche bremser forran på 80quattro

Anbefalte innlegg

Sjekker om noen har kalipter holdere dem vil selge, som gjør at jeg får brukt 996 bremsene på 80 quattroen. Kan eventuelt byttes i holdere som gjør at slike bremser passer på a4. Om ikke får man bestille fra det store utland :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, jeg har noen holdere som passer kaliperne,men avstanden mellom hullene til boltene på fjærbeinet er 100mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er det vel samme som de som sitter på, passer a4 osv, tror det skal være elve mellom på 80`n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Målte på de jeg har nå, der er det ca 92mm senter ? er det de du har jeg trenger da tro ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke... Mine har 100mm Center Center

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Type 85 med 4x108? Da kan du bruke caliper holder for 996 bremser for Golf 1.

 

https://www.epytec.de/de/vw-golf-1-caddy-scirocco-bremssattel-adapter-porsche-996-bremsanlage-bremse-bremssatteladapter-1681

 

Dette kittet bruker Seat Ibiza Cupra skiver. Jeg vet ikke om de kan borres om til 4x108. Ev kan du sjekke om Ford Focus bruker samme offset på skivene, ev også Saab

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sitte på 80 quattreo b4, 92 mod. 996 bremser ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.