Skoda Superb B6 3t pæreskift bixenon ?

Anbefalte innlegg

Leter etter en DIY på Skoda Superb B6 3t 2011, skal bytte xenonpærene. Er det noen som kan hjelpe ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett å komme til. Bare å ta av lokket bak lykta så ser du.

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett å komme til. Bare å ta av lokket bak lykta så ser du.

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

 

Er ikke min bil, så fikk sedd nå. Skal gå greit det. MEN, vi trodde den hadde D1s, og på lokket står det D3s/D4s. I alle dager ?

b43738d04996595ccd5d119bfb262723.jpg

 

Hadde kjøpt inn D1s andre gen Philips XV.. De ligner jo litt de der to pæretypene, ser man det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

https://www.linkedin.com/pulse/whats-difference-between-xenon-hid-bulb-d1-d2-d3-d4-jack-phang

 

Litt av en jungel, trodde D1 var steingammelt jeg,trodde alle nyere biler var enten 3 eller 4.

 

Sent from my VIE-L09 using Tapatalk

 

What. Det der var nesten forvirrende, men interessant. Tipper D1s og D3s ikke kan brukes om en annen selv de ligner.

 

Har vel egentlig konkludert med at bilen som er registrert sommer 2013 er en 2014 modell og dermed bruker D3s. Sulland er helt latterlig lite villige til å hjelpe folk ! De måtte ta inn bilen for å se.

 

Forsøkte lett å ta løs luken, men det var ikke så fort gjort altså, ingen som har en DIY ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står ofte pæretype ett eller annet sted på huset eller glasset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.