Audi 80 Competition Quattro RS6 V8 singelturbo

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge 80’n da jeg ikke kommer til å få tid til den på lenge. Bilen fungerer meget bra og er oppe og går, men trenger EU kontroll for å få skilt. Frontfanger og sommerfelger skal lakkeres og nye dekk skal på. Felgene er renovert hos oslo felgretting, men jeg lakkerer de da jeg ikke liker strukturen etter de pulverlakkerte de. Veldig mye bra og dyre deler her! Ta kontakt for mer info. Selges til selvkost, så står jeg for lakkering av felger og fanger.

 

110.000kr

 

2C7E9CCD-5C16-405B-BE6D-28BD4C130748.jpeg

6394B8B1-D028-4ED6-84EE-D8EB1C2B3D0C.jpeg

6B00B4ED-15EF-4E2E-917D-A1D234B94BD8.jpeg

750BB95C-21EC-46C5-BD04-7AC982B8DB64.jpg

95B0A903-5EF6-451E-9165-2E27C4925019.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En aldri så liten romjulsbump:) Har en interessent som veldig gjerne vil ha bilen som behøver å rydde litt på gården for å gjøre plass. Velger å gi han noe tid før bilen eventuelt havner på Finn.no, men bilen er ikke holdt av, så her er det bare å handle:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Fin bil som frister, men passer dårlig inn i småbarnstilværelsen dessverre.

Ser du har lagt bilen på finn.no. Jeg ville vært veldig forsiktig med å inkludere reg nr, siden det fortsatt finnes nysgjerrige vegvesen ansatte etc.

Bare en liten headsup.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Fin bil som frister, men passer dårlig inn i småbarnstilværelsen dessverre.

Ser du har lagt bilen på finn.no. Jeg ville vært veldig forsiktig med å inkludere reg nr, siden det fortsatt finnes nysgjerrige vegvesen ansatte etc.

Bare en liten headsup.

 

Takk for tips. Tenkte på det selv, men bilen står ikke med skilter nå og er å anse som en banebil, men tenkte å fjerne bildene så den slipper å vises i verste fall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet havner bilen nå? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet havner bilen nå? :)

 

Går sørover:) Litt artig, samme kjøper som kjøpte s2 coupe av meg i 2012 som forøvrig eier den enda:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.