Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å lage en tråd med litt forskjellige biler etc som blir lakkert hos meg og forhåpentligvis muliggjøre sjansen for å utvide kundekretsen i klubben. Jeg har en lidenskap for Audi og har flere prosjekter . Eventuelle spm relatert til lakkering, eventuelt forespørsel om å få utført jobb, tas kun på PM for å holde mest mulig orden i tråden. Om de samme spm gjentar seg flere ganger, legger jeg ut et innlegg om det her i tråden.

 

Legger ut et stemningsbilde av et sett felger jeg har hatt et års tid og endelig fått surret meg til å få lakkert så ny tålmodig eier får de med seg hjem.

 

EE84F4D2-7613-4D65-B109-91888D6BF19E.jpg

5AB24D81-7199-4F4A-816F-681858199135.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det står en s4 i Moss som sårt trenger litt farge på fronten før sesongen starter igjen ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det står en s4 i Moss som sårt trenger litt farge på fronten før sesongen starter igjen ;p

 

Bare å skrike ut det vettu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen kontakter rundt syredupping/blåsing av felger? :) Har to sett felger til RS2'n som har ordentlig rævva lakk. Det ene settet har matt svart pulverlakk med grusom finish, og det andre settet er irret og brunt i kantene. Har en våt drøm om å få begge settene i lik farge, men er redd klargjøringa er drepen for stakaren som får jobben: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen kontakter rundt syredupping/blåsing av felger? :) Har to sett felger til RS2'n som har ordentlig rævva lakk. Det ene settet har matt svart pulverlakk med grusom finish, og det andre settet er irret og brunt i kantene. Har en våt drøm om å få begge settene i lik farge, men er redd klargjøringa er drepen for stakaren som får jobben: rolleyes

 

Hei.

Da er det bare å levere på et felgverksted, f.eks Østfold felgteknikk.

 

Mvh Jostein.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at du får en pm utover, om du tar på deg hellakkering :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at du får en pm utover, om du tar på deg hellakkering :)

 

Second that! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å sende deg en PM utpå sommern angående RS4 min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver du noe med plastsveising? :) Har en RS2-fanger som er knekt og sprekt. Prisene på bruktmarkedet har klikka helt i vinkel, gir opp å få tak i ny til fornuftig pris...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver du noe med plastsveising? :) Har en RS2-fanger som er knekt og sprekt. Prisene på bruktmarkedet har klikka helt i vinkel, gir opp å få tak i ny til fornuftig pris...

 

Hei. Det gjør jeg. Men er det løse deler som har falt av osv? Fint om du kan sende meg noen bilder på MMS, eventuelt Facebook.

 

Mvh Jostein.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fem gode sprekker hvor det ikke mangler materiale, men den er også helt knekt i to. Mangler ikke noe der heller. Festene i innerskjerm er også knekt, men disse tenkte jeg fikse selv. Tror ikke det mangler en eneste bit, alt liner opp:) Jeg kontakter deg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.