Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er på utkikk etter ny bil i vår, og ser etter første gen Audi RS5 4,2 quattro.

I sommer lå det ute veldig mange av denne typen for salgs, men nå de siste månedene har det vært færre - og få som har fristet.

 

Virker å være noe trege å selge da de fleste annonsene går ut på tid, så kanskje det er noen her som har - eller vet om noen - som ønsker å selge?

Må være fint utstyrt og rett km-stand, men alt av interesse. Lokasjon ingen problem.

 

Bilde for oppmerksomhet:

 

Front_Action_2_JPG_677x1000_q100.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det ikke en pen en nede i Mathopen, eller er den solgt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det ikke en pen en nede i Mathopen, eller er den solgt?

 

Ingenting på Finn.no ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lå leenge på Finn, men du kan prøve å høre med han? Geir Helgesen han het da? Samme person som har et knippe andre godsaker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ble solgt mener jeg, ligger en detailer-tråd om den på Detailers Club. Var både mose og mugg på den om jeg ikke husker feil, har vel for det meste stått til lagring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pettersen tok vel en svart en i innbytte, er den solgt igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært en og annen ute, men kan telles på en hånd de siste 3mnd. Slike type biler (RS, Porsche etc) er vel typisk å bli lagt ut når sommeren nærmer seg.

 

Pettersen skal alltid ha 50k over markedspris for bilene sine om man ikke har innbyttebil dessverre.

Svart er heller ikke førstevalg :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått ett par tips, men da har biler gått relativt langt.

Interessert i biler med kmstand på 60-80k :)

 

Noen som vet? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En jeg jobber med ska sella en RS5... svart desverre. Kan gi deg kontakt info om det er intresant...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En jeg jobber med ska sella en RS5... svart desverre. Kan gi deg kontakt info om det er intresant...��

 

Takk Roger.

Det spørs helt på totalpakka :) Men send gjerne navn/epost på PM, så kan jeg høre hva det er for noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.