*solgt* 2004 Audi A4 1.8t quattro sedan, 6 trinns manuell, 120000 km, xenon,

Anbefalte innlegg

Da er bilen solgt!

 

**

Bilen er nå lagt ut på finn og det med nye bilder.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=114748844

 

(Toppdekselpakningen er også fikset.)

**

 

Da jeg ikke trenger tre biler, så tenkte jeg at jeg skulle selge A4n jeg har. Legger den her på vacn først før jeg senere kommer til å legge den på finn.

 

Audi A4 Quattro

2004 modell

1.8t 163hk (aldri chippet)

6 trinns manuell

Xenon

120000 km

Vinter og sommerhjul

 

Bilen er sølv med svart delskinn med alcantara i midten

 

Nye plugger, olje, regreim og vannpumpe byttet for ca 1000km siden. En coil gikk da jeg hadde den, så alle er byttet (disse har nok vært nye siden bilen var ny, derfor var det like greit å bytte alle).

Jeg har også byttet travers foran, da disse har "rustfeller" originalt og stort sett er ihjel rusta på biler med denne alderen til tross for at det er lite brukt.

Utover dette, så har jeg også fikset de småfeilene jeg har kommet over da jeg ikke klarer å la være :) ( nøkkel som ikke fungerte, armlene, tankmåler, skjermer foran osv.)

 

Bilen har en liten oljelekasje inn mot plugghulene, noe som sikkert bidro til at de gamle coilene tok kvelden. Dette er ganske vanlig på disse bilen, men jeg skal bytte toppdekselpakningen, slik at dette blir fjernet før salg.

 

Den er i generell god stand, og er blitt godt vedlikeholdt og siste i serviceheftet ble gjort 18.05.2017

 

Bilen står/kan vises i Oslo/Nesodden området. Bildene er fra i sommer

prisantydning 60000 kr

 

Ta gjerne kontakt på PM eller 41690124

 

_1036492732.jpg

_265762345.jpg

_516424061.jpg

_594212052.jpg

_925213745.jpg

_940642131.jpg

_1758196290.jpg

_1386386379.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lag til litt mer info. Jeg er selvfølgelig mottagelig for bud ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Redusert prisen.

 

Håper på å få tid til å ta toppdekselpakningen og tatt noen nye bilder til uka. Etter dette vil bilen bli lagt ut på finn.

 

Om det er noen som har lyst til å ta toppdekselpakningen selv, så kan jeg selvfølgelig slå av litt på prisen i tillegg (deler følger med)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, bilen har fått ny toppdekselpakning og er nå lagt ut på finn med nye bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.