Transporter 2013 fra singel sette til benk.

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en 2013 model transporter som det er singel passasjer sette på, men jeg vil ha benk.

 

Noen her som har gjort dette før?

Bilen er registrert som 3 seter.

 

Har en 2005 dele bil stående med benk.

 

Takker for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske enkelt eg byttet motsatt i min :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok enkelt, men noen som vet om di gjengene til di 4 siste boltene er i gulvet fra før tru? Benken sitter i 8 bolter å sete i 4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant en som har gjort dette på en 2009 modell så regner med det ikke er store forskjellen på 2009 å 2013 modell.

 

Sitat fra http://www.vwbus.no/forum *Ganske så enkel jobb som var fort gjort. Du trenger 8 muttre, 4 gjennomgående bolter og 4 distanseskiver. Under gulvmatta så var det i alle fall på min bil ferdige hull i gulvet. Først legges distanseskiven mot gulvet, bolten trees igjennom og man må så under bilen for å få på plass de 4 mutterne. Så setter du inn den nye benken og fester den med totalt 8 muttere (4 nye og de 4 som stolen var festet med. Du ser veldig greit hva som gjøres i hvilken rekkefølge når du tar ut stolen. *

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.