Understellbeskyttelse av utsatte deler på karosseri.

Anbefalte innlegg

God kveld; hvilken type understellbeskyttelse bruker dere på bilene deres?, jeg holder på og pusse opp en bil og vil beskytte utsatte deler, men vet ikke med hva:)

Tips mottas med takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen direkte erfaring, men lest mye bra og lanolinolje/Fluid Film om er nok det jeg selv kommer til å gå for på GTI-en min med tid og stunder. Avhenger selvsagt av hva du har gjort under bilen i utgangspunktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hagmans body har jeg brukt under min :) den kan du legge på, så du får en liten mekanisk beskyttelse mot sprut etc, også kan den lakkeres :)

I hulrom etc er lanolin etc good som Mads sier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt full mercasol behandling på min bil hos Drammen Antirust og Bilglass.

 

Uansett hva du velger må du huske at det finnes ikke en type til alt. Det er forskjellig konsistens og type til hulrom og overflate. Tynn væske til hulrom og tykk guffe under som tåler påkjenning fra steinsprut f.eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.