Anbefalte innlegg

Beklager den dårlige videoen, men YouTube kødder til når jeg har filmet på høykant [emoji14]

 

Lyden er uansett det viktigste.

 

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

 

Hehe.. Her er en motor som ikke vet hva som skjer, ja! Garantert en av giverne, jeg setter fortsatt en femmer på hallgiver, for du har i hvertfall nok strøm!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes også det høres ut som tenning er helt på bærtur.

 

Høres slik ut om man justerer på for mye tenning på en gammel bil med vrifordeler f.eks.

Men litt rart det også om den går fint ellers. Tipper du har svaret i noen av forslagene over her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Fått fikset problemet? Har fått hall sensor i hus jeg også. Noen som oppskrift på sensor bytte uten å ta hele fronten i deler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av deksler og strammer til multireim. Strips fast reg reim til kam hjul med to strips. Løsne kam hjul og ta det av kamaksel mens du holder reima stram. Strips deretter kam hjul med reim fast til et egnet sted så reima holdes stram og kommer ut av veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere har trolig løst problemet, men fant noe info:

 

Audi's Self-Study Program, Course Number 941003 - Engine Management System, nevner G28, G4 og G40

Her ser det ut til at motoren kan starte uten HALL Sensoren G40, og tenner da trolig hver gang stempelet er på topp. Noe som kan føre til resultatet i filmen, spesielt med ikke sekvensiell innsprøytning.

Utdrag fra SSP 941003: SSP 941003 - G28_G4_G40.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.