Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi ønsker å dra igang et aktivt lokallag for oss i Nordland. Det har vært forsøkt et par ganger, uten særlig suksess. Det begynner å bli mange år siden det var aktivt lokallag her, men i sine glansdager var det mye aktivitet!

 

Jeg har registrert at vi er mange aktive i fylket, og hadde håpet å mobilisere oss litt.

Selv bor jeg i Bodø, og sitter i hovedstyret i klubben. Jeg har vært aktiv et par år. Betalte første medlemskontigent sent i 2012, og har dermed aktivt medlemsskap siden 2013. Jeg pleier å kjøre turen ned til Vålerbanen hvert år, og delta på hovedtreffet - Dette har jeg gjort alene de siste tre årene, og jeg reiser ned i år også! Det er nok litt ambisiøst for mange, men jeg hadde håpet å kunne dra med meg flere etterhvert.

(Turen tar ca. 15 timer. Jeg har pleid å begynne på morgenen, og vært framme litt over midnatt).

 

Planen for lokallaget er:

* Forhandle frem skreddersydde rabattavtaler hos lokale leverandører / verksted

* Sosiale sammenkomster som for eksempel regelmessige treff, pizzakvelder, "cruise", ølkvelder/julebord, felleskjøring til nærliggende bane- og isbanetreff

* Kunnskapsdeling/Reparasjonshjelp/Diagnose/Utlån av utstyr

 

Inntil videre vil jeg fungere som "leder", men jeg hadde håpet at vi kunne sette sammen et demokratisk valgt styre, hvor vi velger en lokallagsleder, kasserer, materialforvalter og eventuelle styremedlemmer.

 

Vi er veldig bredt spredt demografisk sett, og det er flest medlemmer i Bodø m/omegn, Lofoten, Mo I Rana og Mosjøen. Det er umulig å organisere arrangementer i Mosjøen fra Bodø, så rent praktisk ser jeg for meg at vi får "celler" i lokallaget som får styre hver sin region.

Dette blir ikke mer enn hva vi gjør det til sammen, så jeg håper dere blir med meg i jakten på et mer aktivt lokallag! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Vi ønsker å dra igang et aktivt lokallag for oss i Nordland. Det har vært forsøkt et par ganger, uten særlig suksess. Det begynner å bli mange år siden det var aktivt lokallag her, men i sine glansdager var det mye aktivitet!

 

Jeg har registrert at vi er mange aktive i fylket, og hadde håpet å mobilisere oss litt.

Selv bor jeg i Bodø, og sitter i hovedstyret i klubben. Jeg har vært aktiv et par år. Betalte første medlemskontigent sent i 2012, og har dermed aktivt medlemsskap siden 2013. Jeg pleier å kjøre turen ned til Vålerbanen hvert år, og delta på hovedtreffet - Dette har jeg gjort alene de siste tre årene, og jeg reiser ned i år også! Det er nok litt ambisiøst for mange, men jeg hadde håpet å kunne dra med meg flere etterhvert.

(Turen tar ca. 15 timer. Jeg har pleid å begynne på morgenen, og vært framme litt over midnatt).

 

Planen for lokallaget er:

* Forhandle frem skreddersydde rabattavtaler hos lokale leverandører / verksted

* Sosiale sammenkomster som for eksempel regelmessige treff, pizzakvelder, "cruise", ølkvelder/julebord, felleskjøring til nærliggende bane- og isbanetreff

* Kunnskapsdeling/Reparasjonshjelp/Diagnose/Utlån av utstyr

 

Inntil videre vil jeg fungere som "leder", men jeg hadde håpet at vi kunne sette sammen et demokratisk valgt styre, hvor vi velger en lokallagsleder, kasserer, materialforvalter og eventuelle styremedlemmer.

 

Vi er veldig bredt spredt demografisk sett, og det er flest medlemmer i Bodø m/omegn, Lofoten, Mo I Rana og Mosjøen. Det er umulig å organisere arrangementer i Mosjøen fra Bodø, så rent praktisk ser jeg for meg at vi får "celler" i lokallaget som får styre hver sin region.

Dette blir ikke mer enn hva vi gjør det til sammen, så jeg håper dere blir med meg i jakten på et mer aktivt lokallag! :-)

 

Hei.

 

Det hadde vært artig. Jeg kan være med. Synes det er artig. Så blåse liv i klubben er jeg med på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!

 

Helt enig. Savner et litt mer aktivt miljø :)

(Men jeg aner ikke hvor jeg skal starte ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, bra det er noen som drar igang noe aktivitet her :-) Stiller på det man kan og har tid til.

Meldte meg vell inn i klubben i 1997 tror jeg. Men har hatt et par utenfor også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Kanskje du skulle hørt med Tor Ness, som har vært leder før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å invitere til felleskvelder, så rekruttere ut i fra det?

Man må starte et sted :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel folkens! Da blir det nordlending av meg også :) Tilholdssted... Vega! Noen i nærheten?

 

Mvh

Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.