Bremsecalipper med elektronisk håndbrekk biltema, er det brukende??

Anbefalte innlegg

Må skifte begge calippere bak på min 07 modell passat å så ser jeg at Biltema har disse... noen så vet om de er brukende?? 1699kr pr stk... holder de halve tiden av det som de på bildeler.no gjør så er det jo fortsatt verdt det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på autodoc? Ser de starter på 1700 der.

 

Sent from my VIE-L09 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett der, hadde liksom ikke tid å vente så lenge på å få delene... holder de nå i 2 år så er jeg fornøyd. Tenkte å prøve å overhale de gammle å se om det var mulig å skifte motor på de. Var bare om å gjøre å få bilen kjapt klar til bruk igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett der, hadde liksom ikke tid å vente så lenge på å få delene... holder de nå i 2 år så er jeg fornøyd. Tenkte å prøve å overhale de gammle å se om det var mulig å skifte motor på de. Var bare om å gjøre å få bilen kjapt klar til bruk igjen
Tar stort sett en uke eller mindre når jeg bestiller fra autodoc, vet ikke lagerstatus hos Biltema og hvor lang leveringstid de har evt

 

Sent from my VIE-L09 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det motor som er defekt ? På vår 12 tiguan er det løs motor hvertfall, men om de kan kjøpes løst vet jeg ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.