Lysjustering og batteribytte Tiguan

Anbefalte innlegg

Mornings.

 

Et par kjappe spørsmål ang min 2012 Tiguan:

- Justere nærlysene, er det bare å justere eller får jeg problemer etterpå med den automatiske nivileringa? Er Bixenon og svingelys på denne

- Mistenker at batteriet er dårlig, kan jeg bare bytte, eller må det kodes inn et nytt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mornings.

 

Et par kjappe spørsmål ang min 2012 Tiguan:

- Justere nærlysene, er det bare å justere eller får jeg problemer etterpå med den automatiske nivileringa? Er Bixenon og svingelys på denne

- Mistenker at batteriet er dårlig, kan jeg bare bytte, eller må det kodes inn et nytt?

 

Mårn.

Noen som husker hvordan dette var?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan justere lysene manuelt, dvs justeringsskruene. Bare husk at du justerer både nær og fjernlys samtidig, så sjekk at begge er ok. (på A8 med bixenon, er nærlysene lave når fjernlysene er ok :))

 

Bare å bytte batteri, trenger ikke å kode. Hvis du har feilkoder kan det være en fordel å slette disse.

https://www.bannerbatterien.com/en/Support/FAQ

Can I install a Banner battery (without a BEM code) in my Audi

 

edit: ved å koble til et hjelpestartbatteri, slik at bilen ikke blir strømløs under batteribyttet, kan man unngå noen feilkoder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler Banner batterier; testvinner i NAF test! Har det i begge bilene.

 

Kjøp direkte fra importør Entrack for beste pris.

 

Forøvrig artig å lese om unødvendigheten av BEM koding på Banners hjemmesider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.