Audi Allroad 2,7TDI 2008 modell, potensielle fallgruver?

Anbefalte innlegg

Hvor driftsikker er Allroad 2,7Tdi 2008 modell..? Er det noe som kan bli en potensielt utgiftsbombe eller er disse modellene driftsikkre?

Mindre problemer med belgene enn på de eldre utgavene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser rust på disse stadig vekk, men vet ikke om rust er hva du tenker på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallgode biler dette. Stort sett bare gode erfaringer med disse, men selvsagt har de sine ting og det koster som regel når det skjer noe.

Luftbelger bak må du regne med hvis bilen nærmer seg 200kkm. Luftbelger foran synes jeg har vært litt joker og jeg vet ikke hva som er fasiten for å få disse til å vare lenge, men synes stort sett de går over 250kkm hvertfall.

På motor så er det de vanlige feilene på innsugsmanifoldspjeldene som de fleste med litt kilometer har fått nye, glødeplugger må sikkert tas om det ikke er gjort, gasspjeld har jeg vært borti på på noen(plastikktannhjul som går i stykker).

Og hvis den har gått over 250kkm kan du regne med at dieselpumpereim må skiftes snart.

Når det kommer til rust så er det litt avhengig av hva som er gjort før, men det var helst dørene som fikk det på disse modellene.

 

Når det er sagt så kan du jo sende meg en PM om du er på utkikk da jeg skal selge min som jeg kjøpte før jul for å ha noe å trekke henger med, men skal gå for en litt nyere istedenfor(2015).

Pen 1 eiersbil (før meg) med full service historikk på merkeverksted. Nettopp fått 180 000 service, nye glødeplugger og nye luftbelger bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.