Lokallagstreff, Peppes Pizza Tønsberg, 5. april kl.18:30

Anbefalte innlegg

Lokallagstreff!

 

Nå har vel alle fått nok av kaniner, skalldyr og resirkulerte julevarer, så vi møtes igjen for litt preik og pizza på Peppes i Tønsberg!

 

maxresdefault.jpg

 

Husk fri parkering rundt om, og det er som vanlig bare å møte opp enten man er sulten eller ei!

 

Håper å se mange! :)

 

Er det noen som trenger skiltplater, klistremerker eller gamle Treffpunkt, så si fra, så tar jeg med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bord bestilt til 10 pers. og så langt ser det ut som vi blir 3 stk! Så ta gjerne med en kompis eller kjæreste og ta turen i kveld! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert treff selv med fem personer, hyggelig å se alle sammen! :)

 

Det er plass til flere og alt kan diskuteres, så det er bare å møte opp.

Si mer enn gjerne fra hvis det er grunner til at det aldri passer eller vi bør gjøre ting annerledes, så får vi se på om vi kan gjøre om på månedstreffene.

 

Vi satser på et litt utvidet maitreff, så følg med her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig så har ting alltid krasjet med at jeg har hatt fast jobb kveld på torsdag, det var gamle jobben.

 

Nå så studerer jeg i Lillestrøm og bor her midlertidig frem til 8 juni, hvor jeg så flytter hjem til Sandefjord igjen.

 

Ser på terminplanen at det var forslag til noe annet den fredagen, som jeg håper å kunne delta på hvis det lar seg gjøre.

 

Pizzakveld er koselig det, bare savner å se litt biler til folk og ikke veldig glad i parkering i Tønsberg :P Men jeg stemmer for gokart igjen! Gjerne i regnet, for det var vanvittig gøy :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger påminnelse! Gjerne send en mld samme dag da jeg er ganske glemsk : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger påminnelse! Gjerne send en mld samme dag da jeg er ganske glemsk : rolleyes

 

Du må abonnere på Vestfoldforumet, og så legge inn påminnelse på telefonen din.

Dette burde ikke være nødvendig å si til 'unge i dag'.. :D

 

Men helt enig, her må vi kanskje eksperimentere med appen eller noe annet så alle får påminnelse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er for gammal te sånt, er ikkså flink te hidden og slikt og appen får jeg ikke te å funke.. får heller prøve å legge det inn i kalendern på telefon når arrangemanget kommer på facebook :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facebook? Har jeg ikke sett.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig så har ting alltid krasjet med at jeg har hatt fast jobb kveld på torsdag, det var gamle jobben.

 

Nå så studerer jeg i Lillestrøm og bor her midlertidig frem til 8 juni, hvor jeg så flytter hjem til Sandefjord igjen.

 

Ser på terminplanen at det var forslag til noe annet den fredagen, som jeg håper å kunne delta på hvis det lar seg gjøre.

 

Pizzakveld er koselig det, bare savner å se litt biler til folk og ikke veldig glad i parkering i Tønsberg :P Men jeg stemmer for gokart igjen! Gjerne i regnet, for det var vanvittig gøy :)

 

Jeg er så enig med deg med at Tbg er knotete. De andre byene er heller ikke særlig mye bedre (Å jada, vi har prøvd, hehe). Nå prøver vi Groovy Diner i mai med STOR og gratis plass ved Kilden Kino hvor vi virkelig kan se alle bilene og parkere i haug. Men da er jo ikke du hjemme.... Go figure. Ellers så skal vi nok dra i gang med Gokart, fortvil ikke! Om værgudene velsigner oss med regn, ja, det blir spennende å se. Så mange drukna mannfolk har jeg aldri sett på ett sted! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er for gammal te sånt, er ikkså flink te hidden og slikt og appen får jeg ikke te å funke.. får heller prøve å legge det inn i kalendern på telefon når arrangemanget kommer på facebook :D

 

Den påminnelsen får du glatt om du huker av at du skal på treffet som legges ut på FB. Samme dagen treffet er, får du melding om at du har et arrangement. Så det er bare å hive seg rundt og melde seg på alt av treff! Ta med onkel, og da! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg med at Tbg er knotete. De andre byene er heller ikke særlig mye bedre (Å jada, vi har prøvd, hehe). Nå prøver vi Groovy Diner i mai med STOR og gratis plass ved Kilden Kino hvor vi virkelig kan se alle bilene og parkere i haug. Men da er jo ikke du hjemme.... Go figure. Ellers så skal vi nok dra i gang med Gokart, fortvil ikke! Om værgudene velsigner oss med regn, ja, det blir spennende å se. Så mange drukna mannfolk har jeg aldri sett på ett sted! : haha :

 

Forstår dere har prøvd litt av hvert altså :P

 

3 mai ja, jeg som skal hente ny spennende bil forhåpentligvis til helgen og :( Er faktisk veldig gira på Grovy, fin anledning til å vise frem nye godsaken og (hvis alt går etter planen). Så jeg skal se om jeg får til det her, får ikke kjørt før rundt 4 og bruker vell ca 2 timer med litt trafikk. Så blir kanskje litt forsinket, men bør være der rundt 18 ish :) Skrevet opp i kalenderen ihvertfall! Får tvinge med meg Lasse og Marius og, hvis jeg kommer hele veien fra Lillestrøm så får de være med og!

 

Satt å tenkte litt ang. noe mer spontane treff i sommer. Hvis det er knall sol og folk er gira på litt luft så har man jo Sørby Pizza i Stokke. Raveien så enkelt å finne frem til og parkeringa så koselig ut. Har bare spist der en gang og kan ikke si jeg husker om maten var noe bra, men de bør vell ha is der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår dere har prøvd litt av hvert altså :P

 

3 mai ja, jeg som skal hente ny spennende bil forhåpentligvis til helgen og :( Er faktisk veldig gira på Grovy, fin anledning til å vise frem nye godsaken og (hvis alt går etter planen). Så jeg skal se om jeg får til det her, får ikke kjørt før rundt 4 og bruker vell ca 2 timer med litt trafikk. Så blir kanskje litt forsinket, men bør være der rundt 18 ish :) Skrevet opp i kalenderen ihvertfall! Får tvinge med meg Lasse og Marius og, hvis jeg kommer hele veien fra Lillestrøm så får de være med og!

 

Satt å tenkte litt ang. noe mer spontane treff i sommer. Hvis det er knall sol og folk er gira på litt luft så har man jo Sørby Pizza i Stokke. Raveien så enkelt å finne frem til og parkeringa så koselig ut. Har bare spist der en gang og kan ikke si jeg husker om maten var noe bra, men de bør vell ha is der?

 

Is er aldri feil! Heller ikke Stokke. Og det må ikke bare være Lokallagsstyret som drar i gang. Har man lyst til å invitere med på treff/tur, så er det vel bare å lodde stemningen, tenker jeg. Hyggelig med aktive folk med gode ideer! :)

 

Groovy er et bra sted å sparke dekk og treffe folk. Satser på at du har med noe spennende og et par typer i baklomma til mai, da! Skriv gjerne under innkallingen til mai-treffet så folket får med seg hva du skriver. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.