Vårmønstringen 2018 - Bergen travpark

Anbefalte innlegg

Hei

 

Da nermer tiden seg for vårmønstringen igjenn.

Vi vil få tildelt plass i Indre bane i år også.

 

vi bør vere der rundt kl 10 ca. men før kl 12 for at vi skal ha rett på alle plassene våre, har ikke fått antall plasser enda men det har pleid å vere ca 20 plasser.

 

skriv deg opp om du ønsker å vere med, starter med en liste:

 

1. Fredrik Gjellestad - Golf GTE

2. Christian Dahl-Jørgensen - Adui A4 DTM

3. Sindre Fiskerstrand - Audi Lowroad

4. Martin Hjørnevik Ragnhildstveit - Audi S3

5. Robert Huth - Golf R

6. Steffen Vik- Audi A4

7. Trine Lise Ellertsen - Rasarbil

8. Øystein wilthil - Audi 80

9. Torbjørn Wilthil - Audi A6

10. Tania Del Pino - VW Polo

11. Geir Berhovde - Audi S3

12. Richard Nordgård - corrado

13. Torbjørn T Liland - Golf

14. Kenneth Birkeland - Audi

15. Nina - Beetle

legger ved litt info fra arrangørene:

 

Gjesteklubbene må være OBS på følgende:

- Et nytt kart over området er utarbeidet, på dette er plasseringen til hver klubb inntegnet. Antall plasser må sees på som et anslått antall, det kan være både flere og færre plasser tilgjengelig – her må alle vise smidighet!!!

- Gjesteklubbene disponerer sine plasser frem til klokken 12:00 (eller tidligere ved behov – Ref: Vaktsjef). Etter dette kan "hvem som helst" parkere på eventuelle ledige plasser, så det er viktig å få orden på sine plasser tidlig!

- Det er IKKE tillatt å bytte ut biler i den opprinnelige oppstillingen. Rotering av biler på disse plassene tillates ikke!

- Dere må selv sørge for at ingen uvedkommende parkerer på deres plasser.

- Om treffplassen skulle bli full før klokken 12:00 må også deres ledige plasser kunne benyttes av andre klubber (Ref: Vaktsjef).

- En representant fra hver klubb må møte frem senest klokken 10:00 for å få tildelt klubbens plasser.

- Det er ikke anledning for noe salg av mat/drikke, ei heller for firmastands eller plakater/bannere for sponsorer!

- Klubben kan ha klubbstand for profilering av sin klubb på inntil en P-plass.

- Hvis klubben ønsker å ha med annet utstyr enn biler på Vårmønstringen MÅ dette søkes om i god tid for å bli vurdert!

- Klubber som får tildelt plass kommer med på årets kart over området.

- Uansett hva som skjer MÅ alle ordrer/beskjeder fra treffleder/vaktpersonell følges!

 

Priser inngang:

- Utstillingskjøretøy med fører: kr. 200,-

- Voksen: kr. 100,-

- Barn under 16 år: Gratis

 

OBS: Antall tildelte plasser er stipulert, små variasjoner kan forekomme både positivt og negativt!

Vis smidighet overfor hverandre og se for øvrig kartet.

Viktig informasjon til alle som blir med denne dagen:

-Utstillere skal bruke innkjørselen ved Shell-stasjonen, i retning mot Breistein.

- Ha inngangspenger eller kort klart!

- Kjøretøy som møter bør ha en bra standard og må minimum være rengjort/vasket til treffet.

- Det tillates INGEN innkjøring av tilhengere, lastebiler, transport-busser, etc. Dette gjelder selv om en bare skal laste av et kjøretøy.

- Sørg for at medlemmene, på forhånd, vet hvor klubben parkerer.

- Det skal foregå minst mulig kjøring inne på området under arrangementet, bytting eller rullering av plassene skal ikke forekomme.

- Vennligst forlat området og tilførselsveiene rolig. Såkalt ”villmannskjøring” og ”burning” vil bli notert som avvik til neste års Vårmønstring.

- Antall fremmøtte kjøretøy for din klubb vil telle med ved tildelingen til neste år, husk å be medlemmene oppgi klubbtilhørighet i porten!!!

- Husk å fortelle dem som møter for din klubb hvor de skal stå, og hvilken innkjørsel de skal bruke!

 

------------høyreklikk på bildet og trykk åpne i ny fane for å få opp hele bildet -------------

kart vårmønstring.png

kart vårmønstring2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm in [emoji1360]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller om det er ønskelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette året SKAL S3'n være klar, så jeg stiller gjerne med den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller med Golf R om dere har en ledig plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ser vel litt shabby ut for tiden, men kan sikkert stille om eg ikkje tar plassen fra noen andre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er dette? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stiller med 1 stk rasarbil, 2 om ønskelig[emoji1303]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med, guttungen sin bil også om det er plass!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stiller med min Audi S3 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare en uke igjen til vårmønstringen. har oppdatert første innlegg med info og kart fra arrangørklubbene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare en uke igjen til vårmønstringen. har oppdatert første innlegg med info og kart fra arrangørklubbene

 

Blir Audi 80 på meg i år Fredrik, ikke S4 (solgt): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller med Corradoen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig trist værmelding imorgen. Får på en eller annen måte håpe det blir noe opplett :)

Strøkent vær idag, regn imorgen, strøkent på fredag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja blir spennende, hvordan er stemningen blandt de som skal stille ut? Jeg kjører jo ikke gamla på våte veier: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi kjøre samlet utover å være der til 10.00??

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi kjøre samlet utover å være der til 10.00??

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kunne møttest en plass å kjørt utover?

Et par som skal kjøre samlet fra Lagunen iaf. Mulig vi kan møtes i område sentrum?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clutchen min har vært så rar siste dager, mistenkte luft. Skulle lufte den så det ble bra til treffet men masterpumpa ser ut til å ha tatt kvelden, så nå er den ikke kjørbar seff: bh :

 

Blir tilskuer jeg da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne møttest en plass å kjørt utover?

Et par som skal kjøre samlet fra Lagunen iaf. Mulig vi kan møtes i område sentrum?

 

Ja det kan vi... [emoji1303]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har dynamoen min tatt kveld og sjansene for at jeg kommer med bil idag er da lik 0... : bh : Men en har jo alltids neste år...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står over å ta turen opp til Bergen, og kommer nok til å gjøre det så lenge de kjører det opplegget de har lagt opp til nå.

 

Det har i alle år vært et fint opplegg for de som har biler som ikke faller inn under noen spesielle merke-klubber å få komme og stille ut. Men ser på layouten at det ikke lenger er noen avsatt plass til gjesteutstillere - men at man må stå med lua i hånda på utsiden fram til kl 12, og så blir det en bil-utgave av stolleken for å smette inn i åpne luker i merkesklubbene sine ubrukte plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.