Diskusjonstråd VACN Våler 1. - 3. juni 2018

Anbefalte innlegg

Yes BOIS! And girls! Er dere hyped opp og klar til 3 dager med banekjøring på Vålerbanen om ikke så lenge? Vi i styret legger de siste forberedelsene nå og er så godt som i mål med alt. Vi er klare for 3 flotte dager på Våler og håper mange av dere tar turen. Kommer du? Hvem tar du med deg? Skal du kjøre på banen eller stille ut? La oss vite det i tråden.

Hva ser du mest frem til? :)

 

vålerbildebanner.jpg

 

Artikkel er publisert på nettsiden, her finner du fullt program og priser: VACN Våler 2018

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjeeerne kjørt men det får jeg ta en annen gang.

Kommer ihvertfall med godt humør og kamera utstyr. [emoji4] Gleder meg sykt!

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det oppmøte fra Arendal slik som vanlig.

Det skal kjøres, prates, hygges og pilses!

 

Gleder oss stooort! :D

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kommer for det sosiale åsså for å kansje sitte på med noen på banen. Tar med kjøredress og Hjelm :)

Gleder meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller som vanlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ruller nok innom med den røde fare, usikker på om det blir dagstur lørdag eller hele helga. Kommer litt ann på pass av unger osv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker plutselig opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en tanke jeg plutselig fikk. Om de fra lokallagene rundt kommer hadde kunnet skrevet litt om reisen og helgen sin til en artikkel, så hadde jo TP03 blitt ganske digg med artikkel fra treffet og fra hvert enkelt lokallag. Seff krydret med masse bilder fra turen og helgen. Noen som tar i på det? :) Gjerne film på veien til Våler også, så kan vi klippe sammen noe stort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ideen likte jeg.

 

Kan vi kanskje få ordnet tilogmed at alle (aktive) lokallag skal ordne en kort artikkel hver iløpet av et år. Trenger ikke være mer enn lokallagstreff på en torsdag med bilder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en tanke jeg plutselig fikk. Om de fra lokallagene rundt kommer hadde kunnet skrevet litt om reisen og helgen sin til en artikkel, så hadde jo TP03 blitt ganske digg med artikkel fra treffet og fra hvert enkelt lokallag. Seff krydret med masse bilder fra turen og helgen. Noen som tar i på det? :) Gjerne film på veien til Våler også, så kan vi klippe sammen noe stort.
God idé! [emoji106]

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode idéer! Vi skal prøve og få til en slik film og bilder :D

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode idéer! Vi skal prøve og få til en slik film og bilder :D

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Kjøre sammen denne gangen da vell :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det avklart noe rundt litt sladding på bane 3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det avklart noe rundt litt sladding på bane 3

 

Skal få publisert all info om treffet i løpet av helgen. Der står alt som er å vite om både sladding, camping og hele treffet generelt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en tanke jeg plutselig fikk. Om de fra lokallagene rundt kommer hadde kunnet skrevet litt om reisen og helgen sin til en artikkel, så hadde jo TP03 blitt ganske digg med artikkel fra treffet og fra hvert enkelt lokallag. Seff krydret med masse bilder fra turen og helgen. Noen som tar i på det? :) Gjerne film på veien til Våler også, så kan vi klippe sammen noe stort.

 

Jeg har kamera, og jeg har internett i bilen. Bodø - Vålerbanen minutt for minutt KOMMER!

 

JEG STILLER! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper de i år har "banemannskap" nok til å følge med på hva som skjer på bane 3. Var litt kjedelig ifjor da det bare var 1 dag med sladding mener jeg å huske.

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper de i år har "banemannskap" nok til å følge med på hva som skjer på bane 3. Var litt kjedelig ifjor da det bare var 1 dag med sladding mener jeg å huske.

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

 

Dette mener jeg at vi har litt mer kontroll på i år. Håper infoen vi kommer med i helgen blir til glede for mange og at alle blir fornøyde. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Informasjonen er ikke helt 100% ferdig enda. Lover at denne er på nett senest onsdag i uken som kommer. Beklager at det tar litt tid. Men spør om det er noe som haster å få svar på. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det torsdag : smil :
Hysj [emoji8]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det torsdag : smil :

 

Han sa ikke hvilket nett.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sa ikke hvilket nett.. :P

 

Ligger vel på ice sitt intranett : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger vel på ice sitt intranett : faint :

 

Stemmer :D MUAHAHAHAHA

 

Neida, fra spøk til revolver. Pga. sykdom ble denne utsatt. Men vi er 99% ferdig med alt. Jeg fikk beskjed i går at den skulle publiseres i dag. :) Beklager igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Som Daniel skrev så er vi rett rundt curbsen med programmet, en liten softis i magen nå så er alt klart.

 

Mens vi venter, har jeg tatt meg anledningen til å oppsummere det som er nytt/endret og viktig ifra i fjor.

 

 

  • dB-nivå er fortsatt 90dB, dette er det ingen slingringsmonn på. Konsekvens er at du blir svartflagget, her har du da mulighet til å forsøke utbedring 2 ganger.
  • All kafè/kiosk-drift er flyttet til Vålerbanen Hotell. Det gule bygget er nå bare et administrasjonsbygg
  • Overnatting skjer nede på gresscampen, eller på Vålerbanen hotell. Depot-området er gjerdet inn med elektrisk bom og blir automatisk låst.
  • Førermøte avholdes i Hall-delen av hotellet og gjelder både for fører og passasjer. Du kan gå inn hovedinngangen og til venstre igjennom kafeområdet. Møt til tiden. Førermøte er obligatorisk HVER dag.
  • Alle tilskuere/publikum henvises til tribunen eller oppe på observasjonsdekket litt forbi PIT-lane. PIT-lane er kun for biler som er klare til å kjøre på banen.
  • Elbil og hybridbiler er ikke tillatt ute på banen grunnet slukke- og bergningsproblematikk hvis det skulle skje noe med batteripakken. Klubben tar ikke risikoen ved å overprøve dette.
  • Det er NULLTOLERANSE for bruk av kjøretøy i ruset tilstand. Dette innbefatter også start og rusing
  • Det er NO-FLY sone over Vålerbanen, dette omfatter hele området helt ifra du tar av hovedveien. Gjelder alle UAV/RPAS (Også kjent som drone) Eneste unntak er RO1-sertifisert operatør med gyldig lisens og kopi av søknad til LFT (Deklarasjon) Dette må fremvises til ansvarlig i klubben/Vålerbanen.
    Konsekvens er politiannmeldelse.
  • Hengerparkering skal ikke stå igjen i depot-området men kan parkeres på grusplassen innenfor porten til høyre. Grusplassen før hotellet eller nede på campen.
  • Presenning er pålagt å benytte under alle kjøretøy som kjører på bane. Klubben har et begrenset antall til salg. Vi anbefaler eksempelvis den Biltema selger: Depotpresenning, Art.190000
    Kjøretøy som ikke benytter dette i depot og får væskesøl, vil få en regning på utbedring.
  • Alle kjøretøy skal ha fungerende lys, dette gjelder også blinklys både foran og bak for alle klasser.
    Kjøretøy i klassse 3 kan ha 1 hovedlys foran, sålenge det er tilsvarende eller bedre lysutbytte enn orignale lykter.

 

 

Link til artikkel er: VACN Våler 2018 (Notis: Denne kommer aktiv når alt er klart)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.