Audi A8 2.5tdiq AKE 180hk Girkasse oppgradering

Anbefalte innlegg

Hei og hopp

 

Første posten min!

Søkte gjennom forum, men er litt rusten etter langt fråvær frå forum, så litt starthjelp trengs.

 

Har eit tilbud på ein ganske så strøken a8 med alt utstyr. Har hatt 4.2l før (var eigentleg det eg ville ha no og men riktig kombo finn ein skjelden). Girkassa er gåen på den, motor bra. Ellers er bilen ei pærle av dei skjeldne.

 

Er det kasser fra foreksempel 2.7 eller tilsvarande som tåler litt meir hjuling? Veit dei blei jobba litt med etter kvart som feila kom ramlande, men lenge sida eg har prika i det her no. Kan jo bygge om til manuel, men tid er ikkje det eg har mest av.

 

ellers, er det her den første v6 tdi motoren eg skal ha :o Såååå.. litt skeptisk. MEN! veit og at 180 hk utgåva er litt betre. EGR skal blokkerast, renske ut av og ta eit par oljeskift. Ellers er det ting som burde fiksast for å optimere motorlevetid? har stort sett kun hatt femmere.

Nokon som veit om v6 takler VNT? vurdere og slenge over ein v70 turbo frå 180 hk d5, dei er rimelig rå på lave turtal og henger. Vil ikkje dra ut mykje meir enn originalt, men ok med ein som kan snurre litt trykk tidleg, går billigare og då :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen tilbake. 180hk har ikke bedre kammer enn 150, skal du ha bedre må du over på rullevipper på BAU. Disse motorene har VNT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk fos svar, skal sjekke litt opp rundt BAU. Fant ei oppgradert kasse, så det ordna seg. Ramla over ein som hadde jobba litt med desse kassene, og han sa at kassene er i utgangspunktet sterke nok, men oljekjøler er alt for liten originalt. Og det var det som gjor til at dei rauk ved mykje henger drag (det og slurv med oljeskift).

Fått i ny kasse no, så tenkte eg skulle prøve og ta ein liten oppgradering på oljekjøler først. Tenkte eg sku legge ut ein byggetråd på den for morro seinare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Nokon som veit tiltrekkingsmoment på konverter boltane?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Nokon som veit tiltrekkingsmoment på konverter boltane?

 

Er litt ulikt på ulike biler og årsmodeller så sjekk nøye. Bil, motor og årsmodell. Husker noen som hadde 65og noen 85NM. Er fingjenger så litt moment blir hardt tiltrukne bolter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppers takk!

Følgte https://forum.vacn.no/showthread.php?54266-Skifte-ATF-olje-p%E5-tiptronic-automatkasse For å skifte olje. Kan informere til dei andre som les denna tråden her at:

Ein får ikkje mykje ny olje inn ved å berre ta ned panna og skifte olje. trur eg fekk inn rundt 3.5 liter. MEN skal som Steinar nevnte i tråden prøve og etterfylle når bilen går og er varm.

Blir sikkert ein del skift til no når eg først hadde 15 liter tilgjengelig :P hehe..

 

Erfaringar eg hadde er:

Pass på at pakninga til gamle filteret følger med når du ska skifte filter, dette sto fast i inntaket på gearkassa på min, såg det akkurat før eg sku sette i nytt.

Det står ein forhøgning på fylleholet (plasthylse), om du ikkje ser denne då du skal skifte har den løsna og flytta seg (det hadde den også på min). Då får ein feil nivå på kassa. Så om du kun skal bytte olje og ikkje ser den gejnnom fylleholet så ta ned bunpanna. Ambefale uansett og ta den ned, for var mykje avleiringar og skit på magnetane.

 

Jobben gjekk ganske greit og var ikkje vanskelig, men du må ha ei fyllepumpe for å få olje opp. Filter og pakning kosta ca ein burgermeny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering: Lot bilen gå seg varm, opp på bukk og etterfylte, fekk på heile 3 liter til! : faint : Så absolutt rette trikset. Første prøvetur med bilen undagjort etter det. meeeeeeget inponert : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.