Anbefalte innlegg

Da tiden/penger/ork ikke strekker til og jeg ikke kan håndtere to biler når jeg bor midt i byen og ikke har garasjeplass må jeg selge Snyslegga.

Den ble avskiltet nettopp pga. manglende etterkontroll på EU.

Karosseriet har gått 293000km, motoren litt under det. Det er byttet motor til en brukt en, husker ikke km-stand på den i farten, men står i boka.

Den har fått et par oljeskift siden jeg kjøpte den i desember både før og etter oljesumpfiks.

Motor og gir er i fin stand. Byttet oljesil og renset sump i vinter. Den har normalt med rust her og der som de fleste audier fra denne tiden. Følger med utslitte sommerhjul på 16" originalfelg, samt gamle vinterdekk på alufelg. Begge dekksett må byttes.

Vinduene bak går ikke ned eller opp, er ikke bryter, men brudd på ledninger i dør i B-stolpen.

 

Følgende feil må utbedres for å få skilt igjen (2'er feiler):

Virkning - parkeringsbrems: Parkbrems - for dårlig bremsevirkning, Venstre Parkeringsbrems, betjeningsarm, låseinnretning for parkeringsbrems, elektronisk parkeringsbrems: For stor vandring på betjeningsarmen.

Stopplys - tilstand og virkemåte: Lykt-/lyskilde skadet, mangler eller er defekt, Midtre. (har nytt bremselys, kontakten er irret i småbiter og må byttes vil jeg tro.)

Elektriske forbindelser mellom trekkvogn og tilhenger eller semitrailer: Tilhengerens eller trekkvognens elektriske forbindelser virker ikke korrekt

 

Det er byttet øvre bærearmer på venstre side da det var en feil.

 

UTSTYR :

- QUATTRO

- MØRK SPORTS INTERIØR

- HENGER FESTE

- MIDTARMLENER

- SETEVARMER

- SKINNTRUKKET RATT OG GIR

- ESP

- NETTING

- FJ.STYRT SENTRALLÅS

- CD/RADIO

- EL. VINDUER

- EL. SPEIL

- HØYDE JUS. FØRERSETE

- JUSTERBAR RATT

- LYKTESPYLER

- START SPERRE

- KOPP HOLDER

- +++++++++++

 

20171206_135522.jpg

 

20171206_135536.jpg

 

Slenger med skiboksen gratis. :)

Den er fin når du ser den på avstand. Innvendig helt ok, skulle nok hatt en liten rens. Brukt som bruksbil og litt lekebil i vinter.

Har ikke så mange bilder akkurat nå, men kan ta flere om det trengs.

 

Pris: 10000,- (VACN pris, rent tap for min del. Og kan du mekke litt er dette bil som varer i flere år fremover.)

 

Tråd med litt mer info og bilder: https://forum.vacn.no/showthread.php?289549-Daniels-A6-1-8tq-2002-aka-quot-SnySlegga-quot

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert med bilder av div. rust.

 

IMG_3054.jpg

 

IMG_3044.jpg

 

IMG_3043.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dytter litt på denne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.