VACN 25år på Hellerudsletta

Anbefalte innlegg

xmeetingpoint2.jpg

 

 

Event på facebook: https://www.facebook.com/events/224564328275532/

 

VW Audi Club Norwegen fyller 25 år i 2018. I den anledning har vi gleden av å invitere dere alle til vår jubileumsutstilling på Hellerudsletta. Treffet er innendørs hos X Meeting Point Norway (tidligere Exporama), og er lagt til lørdag den 11. august 2018. Vi kommer til å bruke den store hallen som er på nesten 8.000 kvadratmeter (hallen har målene til en full størrelse fotballbane). Vi lukker portene når det er cirka 300 biler inne i hallen. Det vil i tillegg være enkelte klubber eller spesielt inviterte grupper som vil stille ut og ha egne «stands». Noen av klubbens samarbeidspartnere vil være til stede, og vi regner med at det er muligheter for å gjøre gode handler.

 

 

 

De første 100 utstillerne får utdelt eget nummerert treffmerke fra dette treffet, merket er gravert og flott. Det lages kun 100 av disse merkene. Meld deg på treffet nå og sikre deg et «limited edition» treffmerke. Selvsagt har i tillegg laget et vanlig treffmerke som alle utstillere får. Så meld deg på med ditt VAG-kjøretøy. Treffet er for alle VAG relaterte kjøretøy. Er du i tvil ta kontakt med oss, kontakt informasjon finner du lengre ned i artikkelen.

 

 

 

For å gi litt tilbake til våre medlemmer og bilkubbmiljøet så er deltagelse (utstilling av bil) og inngang helt gratis. Vi takker VAG-entusiaster for 25 fantastiske år, og satser på 25 nye år. Ser vi deg og din(e) bil(er) der? For å være sikret plass er det bare å melde seg på, det er kun plass til 300 biler så må vi ha svar innen den 5 august 2018. Først til mølla prinsippet gjelder …

 

Vi håper å treffe dere på vårt jubileumstreff, påmelding gjør du på følgende e-post; Hellerud2018(a)vacn.no

 

 

 

Programmet for dagen er foreløpig satt til:

 

Kl. 11:00 - Åpning

 

Kl. 11:30 – Speaker starter showet

 

Kl. 12:00 – Våre partnere har produktdemoer

 

Kl. 12:00 - Trekning av 2 premier til utstillere (dette gjentas kl. 13:00 og kl. 14:00)

 

Kl. 12:30 - Møt en «bilprofil» intervju av bilbyggere

 

Kl. 13:30 – 15:00 trekning av 2 premier til besøkende – gjentas hver halvtime frem til kl. 15:00

 

Kl. 15:00 - Premieutdeling for utstillere starter

 

Kl. 18:00 - Treffet avsluttes

 

Merk! Programmet kan endre seg i tiden fremover.

 

 

Det vil bli premiering på treffet. Klasseinndelingen er som følger:

 

Topp 3 Volkswagen (inntil 15 år)

 

Topp 3 Audi (inntil 15 år)

 

Utvidet Classic-klasse:

 

Topp 3 Classic mellom 15 – 29 år (youngtimer)

 

Topp 3 Classic 30år og eldre Veteran (Oldtimer)

 

Topp 3 luftavkjølt (hvis mange)

 

Topp 3 T1

 

Topp 3 T2

 

Topp 3 T3, T4, og annet

 

Beste Motorrom

 

Beste Felg/fitment

 

Beste Stereo

 

Treffets «mest kreative»

 

Treffets joker

 

Beste VAG nyttekjøretøy

 

Best alt annet fra VAG (ikke VW/Audi)

 

 

 

Mer detaljert informasjon får du når du er påmeldt og registrert.

 

Det settes opp en hyggelig «pop opp» Kafé inne i hallen slik at du kan få kjøpt mat, samt kald og varm drikke.

 

 

Ønsker du å spørre om noe rundt dette treffet så kontakter du:

 

Morten på 41 30 19 80 eller morten(a)vacn.no eller

 

Hans-Peter på 95 25 75 16 eller hpr(a)vacn.no

 

 

Vi sees den 11.08.2018.

 

https://vacn.no/artikler/541-vacn-arrangerer-innendors-treff-utstilling-den-11-august-2018

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre litt sent i sommervarmen enn aldri, sies det.

Første post er oppdatert med all informasjon du trenger for vårt treff, du kommer vel? Husk å sende en mail med påmelding, da det er plasser som skal fylles opp. :)

Inviter alle du kjenner og kjenningene av de i tillegg, så blir dette et massivt treff som får Cars and Coffe til å se lite ut. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsom løsning for markering!

 

Liten avklaring, på noe som kanskje er en bagatell... Men jeg trodde alle medlemmer (generelt) ville få glede av nye jubileumsmerker?

Laubærmerket (15 år), og forrige nye-VACN merket (20 år) ble vel distribuert alle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsom løsning for markering!

 

Liten avklaring, på noe som kanskje er en bagatell... Men jeg trodde alle medlemmer (generelt) ville få glede av nye jubileumsmerker?

Laubærmerket (15 år), og forrige nye-VACN merket (20 år) ble vel distribuert alle.

 

Vi har printet opp 25årsmerker i stort kvanta, så de som vil ha skal få det. Du ser kanskje der det står at de 100 første får? De 100 første får nummerert plakett, mens alle andre og de 100 første får et vanlig 25års klistremerke. Vi deler ut til alle som kommer på treff både i august og på Rudskogen i september for de som ikke fikk deltatt på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt mail om påmelding :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt mail om påmelding jeg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var rett før jeg sendte mail om påmelding da jeg så att dette kræsjer med ett slektstreff...:confused:

håper det blir tatt masse bilder, så vi som ikke er der får sett litt derifra uansett! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var rett før jeg sendte mail om påmelding da jeg så att dette kræsjer med ett slektstreff...:confused:

håper det blir tatt masse bilder, så vi som ikke er der får sett litt derifra uansett! :)

 

Synd, ja vi tar masse bilder og vi prøver å få til litt filming.

 

Folkens da er det bare å melde seg på, det gjør du på hellerud2018@vacn.no

Det begynner å fylle seg opp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har printet opp 25årsmerker i stort kvanta, så de som vil ha skal få det. Du ser kanskje der det står at de 100 første får? De 100 første får nummerert plakett, mens alle andre og de 100 første får et vanlig 25års klistremerke. Vi deler ut til alle som kommer på treff både i august og på Rudskogen i september for de som ikke fikk deltatt på dette.

Skjønner! : ja :

Sånn jeg leste det under, var det nummerert og generisk kun for utstillere, ikke alle medlemmer.

Meld deg på treffet nå og sikre deg et «limited edition» treffmerke. Selvsagt har i tillegg laget et vanlig treffmerke som alle utstillere får.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper å komme noen fra Haugesund:) går ikke fly til gardemoen på lørdag så vi tenker å kjøre:)

 

Edit: Ser nå at det går fly alikevell, så da blir det fly ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er noen av dere som har tenkt å ta turen, uansett om dere skal stille ut eller ikke, så skulle vi gjerne hatt litt frivillig hjelp til organisering inne i hallen når innkjøringen er. Send meg en PM om du/dere kan hjelpe til og med tidspunkt du/dere er der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper å være blant de 100 første.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når åpner man for innkjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når åpner man for innkjøring?

 

Regner med at vi har den informasjonen helt spikret rett over helgen. :) De som er påmeldt via mail vil få beskjed på mail, og ellers vil vi informere her i tråden, facebook og artikkelen på vacn.no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at vi har den informasjonen helt spikret rett over helgen. :) De som er påmeldt via mail vil få beskjed på mail, og ellers vil vi informere her i tråden, facebook og artikkelen på vacn.no.

 

Strøkent! Bra jobba folkens,jeg gleder meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange påmeldte biler er det nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi næremr oss raskt de første 100...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøkt å melde meg på via Mail, men det hår tydeligvis ikke. Sendte Mail på onsdag, ikke fått svar. Også forsøkt å sende Mail til Hans-Petter, vet heller ikke om denne er kommet frem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøkt å melde meg på via Mail, men det hår tydeligvis ikke. Sendte Mail på onsdag, ikke fått svar. Også forsøkt å sende Mail til Hans-Petter, vet heller ikke om denne er kommet frem.

 

Svarte deg på facebook nettopp, du får nok svar over helgen vil jeg tro. :) Det er ikke fult enda!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte deg på facebook nettopp, du får nok svar over helgen vil jeg tro. :) Det er ikke fult enda!

 

Takk for svar Daniel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E-posten til meg er kommet frem. Du er påmeldt. Har bet IT-gruppa sjekke hvor e-posten din stoppa. Tror den stoppet før den kommer inn til hos i spamfliteret til ISP-en vår. Ha r sendt deg e-post

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ut i fra at det kun er utstillere som trenger å melde seg på... ikke vanlige besøkende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ut i fra at det kun er utstillere som trenger å melde seg på... ikke vanlige besøkende?

 

Vanlige besøkende trenger ikke melde seg på, de kan bare komme som normalt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må alle kjenne sin besøkstid. Har du planer om å komme å titte litt og kjører en vag som du synes er fin, still den ut! Det burde ikke være noe problem å fylle hallen og vise alle hvorfor vi liker vag, uansett hvordan bil det er og hva den brukes til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.