Startsperre og andre issues etter montering av hengarfeste på 2012 A7

Anbefalte innlegg

Då er hengarfestet på plass, men eg har nok kødda det kraftig til:(. Fulgte monteringsanvisninga slavisk. Første steg var å koble frå batteriet. Det var muligens ikkje så lurt. Etter at alt var ferdig tilkobla monterte eg tilbake minuspolen. Ingenting fungerar. Får ikkje lukka vindauga eingong. Bilen startar forsåvidt, men startsperra slår inn. Er dette "normalt" når batteriet har vore fråkobla? Hengarfestet må sjølvsagt kodast inn, men det kan vel ikkje gi slike utslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge har bilen vært uten strøm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen var utan straum eit par dagar. Tenkte ikkje på at det spelte noka rolle:(

 

Trur ikkje det er same problem som i videoen. Får som sagt start, men startsperra slår inn. Skal uansett teste. Takk for tipset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ute og testa forslaget i videoen. Inga endring. Har også dobbelsjekka koblingane som er gjort, og det skal vere rett i følge installasjonsmanualen. Trur rett og slett det må ha med at batteriet var fråkobla å gjere. Kan nevne at eg får opp hundrevis av feilkodar når eg køyrer autosøk. Dei går heller ikkje vekk ved sletting. Dette gjeld dei modulane eg får kontakt med. Motor, immobilizer og mange andre. I tillegg har posten rota vekk bremsedelene og hjullagera eg har bestilt, så eg får ikkje bilen ned på hjula før tidlegast over helga. Vanskeleg å få frakta den til verkstad også, ettersom det regnar noko vanvittig og vindauga ikkje er mogeleg å lukke. Ganske lei no kjenner eg. Kanskje på tide med ny bil, (med alt hengarfeste og garanti)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke gi opp! Dette løser seg nok greit.

Det kan umulig være noe stort problem.

Et tips. Ikke heng deg opp i at det er en A7 når du googler og spør rundt, ta heller utgangspunkt i at det er en Audi og årsmodellen for dette gjelder sikkert alle audier fra samme årstall.

Bare for å dobbeltsjekke. Har du prøvd å starte bilen med den andre nøkkelen? Har vært borti at nøkler har "mistet" kodingen til startsperra og må kodes på nytt. Sikkert et skudd i blinde ,men koster ingen ting å prøve...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilkoder knyttet til motor, abs, stabiliseringsprogrammene, lufttrykk i dekk etc fikk jeg også feilmeldinger på når jeg tok av batteriet på min 2015 Audi A3 i forbindelse med montering av hengerfeste. Etter en liten prøvetur forsvant feilmeldingene. Som om bilen måtte lære seg på nytt hva som er installert. Ville ikke bekymret meg så mye for de feilene før etter en evt. prøvetur.

Fikk ikke problem med startsperra jeg da, hadde bare av strømmen i noen timer, da jeg ikke tok den før jeg skulle koble det sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ta en autoscan å legge ut?

Kanskje jeg er heldig og kan se noe som skulle forårsake det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ute og skulle demontere bremsene, ettersom nye skiver og klossar truleg kjem på måndag. Då oppdaga eg sjølvsagt at eg ikkje får kontakt med systemet der heller. Får altså ikkje køyrt tilbake kaliperane, og ikkje bytta klossar og skiver. Det virkar ikkje som tenninga kjem på skikkeleg. I alle fall får ikkje min feilkodelesar kontakt. Dermed var det berre å få på hjula og bilen ned av bukken. Bestiller bergingsbil og verkstadtime på måndag. Gøy at det skal pissregne heile neste veke, og vindauga let seg ikkje lukke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan tyde på at systemer ikke snakker sammen via CAN-bus, så jeg er rimelig sikker på at du har feilkoblet noe når du har koblet deg inn på CAN-bus nettet.

Prøv å koble fra det elektriske til hengerfestet og se om det blir liv igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper virkelig ikke du har tatt noen lettvinte løsninger på ledningsnettet og koblet deg inn med "tjuvkoblinger" Alt henger sammen i en sånn bil med CanBus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss det er noko som er feilkobla er det i tilfelle feil i installasjonsmanualen. Ganske eintydig korleis ting skal koblast. Prøvde å ta ut sikringane til hengarfestet. Det gjorde ingenting frå eller til. Får prøve å rive ut at alt saman.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kobla frå alt. Rett etter at eg kobla minus pol tilbake fekk eg lys i brytarane i dørene. Nytta då sjansen til å få lukka vindauga. Fortsatt slår startsperra inn. Heller ikkje noko lys i midten av dashbordet. Nett som tenninga ikkje er på. Med andre ord ingen forskjell om koblingane til hengarfestet er der eller ikkje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er alt «tilbake til sånn det var» før du startet med montering?

Én ledning eller et stikk som ikke sitter der det skal på CAN-bus nettet kødder til alt.

 

Siden vinduene brått virket når du koblet fra, er det tydelig at noe ikke var/er riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt som har med hengarfeste å gjer er fjerna, resten er urørt. Forøvrig kun to stikk som skal i CAN-bus kontakten frå hengarfeste, (og desse var ikkje feilkobla i følge monteringsanvisninga).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på at eg strengt tatt ikkje testa om rutene virka med det same eg kobla på batteriet etter å ha kobla opp hengarfeste første gong. Har derfor no vore ute og kobla alt saman på nytt. Satte så straumen på att, og ganske riktig; rutene fungerte med det same batteriet vart kobla til. Altså ingen forskjell på korleis bilen oppfører seg med og utan hengarfeste tilkobla! Kan den miste alt "minne" dersom batteriet er utkobla eit par døgn? Klarer ikkje finne nokon anna grunn. Ingen uhell, kortslutningar eller liknande under montering. (Batteriet var jo også fråkobla). Alle koblingane er trippelsjekka, og skal vere i orden i henhold til skjema. (Har fått bekrefta at bilen ikkje er forberedt for hengerfeste, og fulgt installasjon ut frå dette).

Jan-Thomas nevner ovanfor at han også fekk mange feilkodar ved første oppstart, men at desse forsvant etter ein køyretur. I så tilfelle er startsperra hovudproblemet, og den kan vel slå inn viss straumen er vekke over tid? (Har i alle fall funne diverse tilfeller på nett).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skal ikke «dø» av å være strømtom.

Har du VCDS? Kan du isåfall legge ut en autoscan?

Regner med at det ligger én/fler relevante feilkoder på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då er mysteriet løyste. Fekk hjelp til å kikke over ting i dag. Etter å ha sjekka alt av sikringar utan å finne noko gale, gjekk vi tilbake til Can-bus kontakten bak. Alt var rett kobla, men når eg har satt kontakten tilbake i haldaren har eg ikkje truffe sporet den skulle stå i. Dermed hamna kontakten for lågt, og det vart ikkje kontakt når eg satte tilbake "lokket" med alle stikka i. Iriterande å ha brukt så mykje tid på ein så idiotisk feil! Uansett; ganske letta no:). Fekk også lagt inn koding for hengarfeste, sidan eg først hadde ekspertise på plassen.

20180618_220028.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.