Anbefalte innlegg

Hei.

 

Faren min henta en golf 2 i Sverige for noen uker siden, og han luringen som hadde GTI’n før har bytta gearkasse til en med laaaaange gear, nesten 60 på 1. Gear😠 og den kassa heter ‘4T’. Den som skal være i GTI’n heter ‘ACD’. Noen som har en ACD gearkasse eller tilsvarende? Bilen er en 88 GTI med 1.8. 8v GZ motor😊

 

Mobil: 91186486

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4t i min gti 16v... fungeeee knall. Har ei 2y kasse liggende evt. Men trenger overhaling

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4t i min gti 16v... fungeeee knall. Har ei 2y kasse liggende evt. Men trenger overhaling

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

 

Er den 2Y kassa kortgira eller? :-) hvilken motor er den beregnet for? Og hva er galt med den? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fra 86 gti 16v kr 139hk. Må bytte revers drev. Samt simringer her og der samt sikkert noen lager

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fra 86 gti 16v kr 139hk. Må bytte revers drev. Samt simringer her og der samt sikkert noen lager

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

 

Den er god, takk så lenge for god info, men ønsker å se om det kan dukke opp ACD kasse. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kan slettes. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.