Tips / Erfaring med justerbart understell til S2

Anbefalte innlegg

Hei! Kjører i dag med H&R justerbart understell, er hele fjærbein som har vært hos H&R til ombygging.(H&R Clubsport) Er i utganspunktet veldig fornøyd med disse, bakdelen er at de hele fjærbeina har 68mm hjullager foran. Etter hvert som bilen har blitt oppgradert ellers og kjørt med gateslicks og slicks viser det seg at de små lagrene ikke er så glad i banekjøring[emoji849] Planen nå er å oppgradere til justerbart for S2, har nav for 82mm lager liggende[emoji851] Har noen sv dere erfaring med disse?

https://www.billige-senkesett.no/shop/h-r-monotube-coilover-audi-s2-11023c1.html

 

Er det tilsvarende de ombygde jeg har i dag?

 

Brakes.no har dette, men krever at originale sendes inn, noe jeg ikke har....

http://shop.brakes.no/h-r-monotube-hoydejusterbart-senkesett-til-audi-s2.html

 

Evnt andre tips mottas med takk[emoji6]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ar kW v3 og er veldig fornøyd med det krever ingen innsending av noen ting

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har H&R coilovers bygget på delte fjærbein fra 90q typ89, levert av jonus

Disse er det ikke Tuv på, men det trenger man jo ikke på en banebil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker H&R Rennen(Ikke TUV) til vår Audi S2. Gode dempere og fjærer oppsatt for racing.

H&R Monotube blir for mykt til banekjøring. MEN du kan evt kjøpe H&R Race fjærer til disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Kjører i dag med H&R justerbart understell, er hele fjærbein som har vært hos H&R til ombygging.(H&R Clubsport) Er i utganspunktet veldig fornøyd med disse, bakdelen er at de hele fjærbeina har 68mm hjullager foran. Etter hvert som bilen har blitt oppgradert ellers og kjørt med gateslicks og slicks viser det seg at de små lagrene ikke er så glad i banekjøring[emoji849] Planen nå er å oppgradere til justerbart for S2, har nav for 82mm lager liggende[emoji851] Har noen sv dere erfaring med disse?

https://www.billige-senkesett.no/shop/h-r-monotube-coilover-audi-s2-11023c1.html

 

Er det tilsvarende de ombygde jeg har i dag?

 

Brakes.no har dette, men krever at originale sendes inn, noe jeg ikke har....

http://shop.brakes.no/h-r-monotube-hoydejusterbart-senkesett-til-audi-s2.html

 

Evnt andre tips mottas med takk[emoji6]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Må lese alt med liten skrift hos billige-senkesett.no, de må også ha inn originale fjærbein som alle andre. Er bare det at du må lese alle notatane de henviser til. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips folkens, H&R Rennen lages på bestilling, på samme måte som settet jeg har nå om jeg forstår denne riktig...?

http://www.h-r.com/bin/zusatz_de/Renn_und_Sonderfahrwerke.pdf

 

Kanskje sjekke ut KW nærmere da, hadde tenkt å ha det på plass i løpet av sommeren....[emoji848]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips folkens, H&R Rennen lages på bestilling, på samme måte som settet jeg har nå om jeg forstår denne riktig...?

http://www.h-r.com/bin/zusatz_de/Renn_und_Sonderfahrwerke.pdf

 

Kanskje sjekke ut KW nærmere da, hadde tenkt å ha det på plass i løpet av sommeren....[emoji848]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Vi fikk settet våres levert i løpet av 3 uker mener jeg. Sendte inn gamle fjørbein etterpå.

Rennen-NR-NS er ferdig oppsatt, uten trykkjustering. GP-Kurs har annen demper m/justering.

Hadde heller vurdert et billigere H&R Monotube sett, med skikkelige Bilstein dempere og race fjærer fremfor KW V3 med myke Koni(og tynnere stempelstang som tåler mindre). Skal du i tillegg bruke det på isen så er det bare å holde seg unna KW.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fikk settet våres levert i løpet av 3 uker mener jeg. Sendte inn gamle fjørbein etterpå.

Rennen-NR-NS er ferdig oppsatt, uten trykkjustering. GP-Kurs har annen demper m/justering.

Hadde heller vurdert et billigere H&R Monotube sett, med skikkelige Bilstein dempere og race fjærer fremfor KW V3 med myke Koni(og tynnere stempelstang som tåler mindre). Skal du i tillegg bruke det på isen så er det bare å holde seg unna KW.

 

Det var jo ikke ille leveringstid, hvor bestilte dere fra, husker du ca pris?(Jeg kjøpte via Hansen Motorsport sist, men han er jo ikke så aktiv lenger)

Jeg greier meg nok uten justering[emoji6]

 

Hva skiller egentlig S2 fjærbein fra delte bein til 90? Har noen delte liggende som jeg ikke er helt sikker på hvor kommer fra, de er 55mm utv. diameter og har M12 bolter, kan kanskje sende inn de som «pant»?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo ikke ille leveringstid, hvor bestilte dere fra, husker du ca pris?(Jeg kjøpte via Hansen Motorsport sist, men han er jo ikke så aktiv lenger)

Jeg greier meg nok uten justering[emoji6]

 

Hva skiller egentlig S2 fjærbein fra delte bein til 90? Har noen delte liggende som jeg ikke er helt sikker på hvor kommer fra, de er 55mm utv. diameter og har M12 bolter, kan kanskje sende inn de som «pant»?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Jeg tror du kan bruke dem som pant uansett da alle er like fra fjørskålen og ned.

Kjøpte H&R clubsport på min gamle coupe quattro og det var egentlig litt for mykt for banekjøring det også, så gå for noe skikkelige greier når du først handler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo ikke ille leveringstid, hvor bestilte dere fra, husker du ca pris?(Jeg kjøpte via Hansen Motorsport sist, men han er jo ikke så aktiv lenger)

Jeg greier meg nok uten justering[emoji6]

 

Hva skiller egentlig S2 fjærbein fra delte bein til 90? Har noen delte liggende som jeg ikke er helt sikker på hvor kommer fra, de er 55mm utv. diameter og har M12 bolter, kan kanskje sende inn de som «pant»?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Det var BS Bildeler som hadde kampanje på H&R sett, men det er endel år siden da(2010 ish..).

Tror vi betalte 14-5 tusen for dette. Aner ikke hva prisen er på dette nå.

Kan hvertfall anbefale NR-NS settet! Men ikke til isbane ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.