Anbefalte innlegg

Dieselbrakka selges! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=123174595&myad=123174595

 

2018-06-23 14.02.41.jpg

 

Godt vedlikeholdt og billig bil selges. Den har gått er stykke, men er i god teknsik stand. Jeg har hatt bilen i seks år og har kostet på den ganske mye. Jeg har tatt vare på de fleste kvitteringene.

 

Bilen har noen feil som sporadisk lang vandring på bremsepedalen (det har vært sånn så lenge jeg har hatt bilen) og en ulyd som kan minne om dårlige ytre drivknute ved stillestående sving. I tillegg har flere dørbryterne som styrer interiørlyset sporadisk feil. Automatisk blend i speilet virker ikke da det har punktert og væsken som aktiverer dette rant ut. Venstre framskjerm og panseret har fått noen skader på grunn av elgpåkjørsel. Speilet på venstre side ble også ødelagt, men jeg har satt på et nytt. Ellers har jeg tatt bilde av de fleste kosmetiske feilene som er. Det er noe smårust på skjermene og kanalene pluss listene (avbildet) mellom vinduene på bakdørene. Høyre framskjerm har krakelert lakk. Begge baklyktene har mange små sprekker, men de gikk igjennom forrige periodiske kjøretøykontroll. Interiøret er fint, men førerstolen begynner å bli litt slitt på venstre side. Låsesylinder i bagasjeromsluka virker ikke. Servopumpa har litt ulyd ved stillestående sving.

 

Bilen bruker ca. 0.5L diesel per mil og bruker under 1L olje på 16000km, som jeg kjører per år.

Bilen er godkjent med justerbart senkesett av merke TA Technix. Alle foringer, endelett, bærekuler, linkstag og tannstang har blitt byttet. Klosser og skiver bak er byttet nylig. Olje og filter har blitt byttet en gang i året, sist gang i vår. Vinterdekk er nye i fjør høst. To nye sommerdekk ble satt på nå nylig.

 

Diverse deler som er byttet de siste seks årene:

Starter, mastersylinder, katalysator, abs-sensor, mansjetter, låsesylinder i førerdør, bryter til varmetråder, kontroller til vifte og air condition, hjullager med nav begge sider bak, koppholder, motorfester, bunnpanna, begge hovedlykter, glødeplugger, motorvarmer, luftmengdemåler, kalipere bak og brekkwire, servoslange, skiver og klosser foran, luftfilter, coupe-filter, dieselfilter, batteri, Whiteline stabstag foran, sikringsboks, registerreim med vannpumpe og løpehjul ble byttet på ca. 250000 km. Strammer, løpehjul og multireim ble byttet i vinter. Kanalen på høyre side har blitt reparert for rust. Epoxy, lakk og steinsprutmasse er lagt på, ny hulromsolje inni. Xenon ekstralys følge med.

 

Jeg selger bilen fordi jeg har tre stykker. Ring hvis du lurer på noe eller vil prøvekjøre. Annonseselgere trenger ikke ringe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.