Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge (bytte inn) min meget pene bil, kun kjørt 47000 km, fordi min sønn har et annet tilbud som virker fristende.

Altså A5, 2013 Quattro, 177 hk diesel, med MYE utstyr, S-line, park.varmer, hengerfeste, lavt forbruk (0,6 - 0,7 l/mil), kun 47000 km. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er Daytonagrå. Det medfølger 20" sommerhjul på Audi originalfelg (dyre), 18" vinterhjul m/originalbolter.

Ny pris i 2013 var ca kr 730.000,- for denne. Jeg håper på å få ca 1/2 pris, bilen er ny i Norge, servicer er fulgt med full "Møller-historikk".

Tel 90198645. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen bilder som jeg kan sende til den som er interessert. Bare send meg e-post-adressen din til jolav-k@online.no; Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen vil bli "innbytte-taksert" i morgen, sannsynlig ca kr 320.000,-. Gir du det, kan den bli din i stedet for å betale ca 40 - 50.000 meer hos forhandler... Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som vil se bilder, så er bilen lagt ut på FINN, kode: FINN-kode: 123932193. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, folkens !

Har et bud på bilen: kr 320.000,- + reg (3740). Bare til info....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=123932193

 

Meget velholdt entusiasteid Audi A5 2.0 TDI 177hk quattro s-tronic i Daytonagrå met. Kun 47.700 km. Dobbel S-Line, 20’’ S-Line felger, 18’’ vinterhjul, B&O soundsystem, hengerfeste, park.varmer etc etc. Komplett servicehefte. Nypris i 2013 kr 730.000. Selges kr 339.000.

Bakfra.jpg

Forfra.jpg

Forfra2.jpg

Siden.jpg

Innvendig.jpg

Seter.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre er denne nå solgt.... Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.