Haugesund som reisemål, hva skjer?

Anbefalte innlegg

Hallo folkens!

 

Jeg har jaggu meg bestilt hotell for meg og familyen i Haugesund noen netter i sommer.

Så da begynner smarte meg i etterkant å lure på; Hva kan en finne på i Haugesund?

Reisefølget er meg, madammen og minstejenta på 14.

 

Når jeg søkte opp Haugesund så var det ikke all verden som skjedde der, så jeg trenger litt hjelp til å fylle dagene, helst med noe som fenger 14-åringen og frøkna også. Jeg klarer å underholde meg selv samme hvor jeg er jeg.. (ikke tenk de tankene der..!!!) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kan jo ta turen til avaldsnes historiesenter å få vite litt mer om vikingene:) også har du jo ravnaflokes valhall som er et lekeland (oppblåsbare hindrer osv)for voksne og barn. Og minigolf banen på Torvastad er veldig bra:). Ellers er det jo klatreparken "høyt å lavt" i nedstrand som er en god time kjøring fra haugesund.

Hvilke datoer er det forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

13. til 16.

Avaldsnes og Skudeneshavn er på blokka allerede, gleder meg til Avaldsnes!

Så får vi se om ikke det blir en båttur ut til Røvær. Om vi da slenger med litt minigolf og generell sight-e-seeing så går kanskje tia fort og.. En skal jo ikke stresse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skudesneshavn er jo koselig, får stikke innom Verdens Minste Kafe, og ta en tur i "Kardemommeby" gatene der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.