Autoblendbart speil rs4 b5 høyre side

Anbefalte innlegg

Har et stk speilglass til overs. Høyre side for autoblending. Glasset er helt uten antydning til sprekk i plastkappen rundt eller oljeflekker i glasset. Fikk to til samme side når jeg kjøpte et venstre og høyre speil

 

Passer også speilkappertil facelift,altså de med skrå kant på kortsiden mellom dør og speil.

 

Selges for 1000 lapp

 

53FE1267-3848-482F-BED0-14AF6C375D7F.jpg

 

C07E964B-3C5E-4972-AC9F-9033FBD2EE6F.jpg

 

Er usa modell...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Er dette bred type? Ser ikke så godt på bildet!:) men siden det står til rs4 antar jeg det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det store speilet ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forskjell på brede speil til høyre side på b5? Ellerså misforsto jeg bare første posten din. Hvordan er det å sette ett slikt speil på en bil uten autoblend? Kjøpte meg to like speil fra USA og der er glasset på høyre siden såklart stygt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En del B5 ble levert med stort speil på sjåfør siden og lite speil på pass siden.

pfl.jpg

Så har du pfl bilene med store speil på begge sidene som har speil med rettere kant inn mot bil

fl store.jpg

Så har du fl bilene med store speil på begge sider men med mer skrå kant

fl.jpg

 

Dette er da altså likt som siste bilde, med mer skrå kant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å jøsses! Såpass ja. Tror faktisk jeg har de rette speilene men det må jeg kontrollere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.