Elektrisk skyvedør Sharan

Anbefalte innlegg

Har trøbbel med elektrisk skyvedør på min 2013 Sharan. Problemet er at eg kan åpne døra, og den åpnar seg fint opp. Men når eg trykker på knappen eller betjener håndtak vil den ikkje stenge. Hører forskjelige klikkelyder frå døra når eg betjene knapp/håndtak. Stenger døra manuelt, og den lukker seg inntil som normalt og går i lås. Ingen feilkoder.

Nokon lyse hoder som har ein god ide om ka som laga trøbbel??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg kjenner bil eller funksjonen overhodet, kan det høres ut som noe dreving fra elektromotor som er ødelagt (som ville elektrisk drevet lukkingen av dørbladet). Hører du elektromotoren gå kontinuerlig når den er "instruert" fra knapp eller håndtak da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er wire som drar døra opp og igjen med ein motor som står inne bak baksete. ingen lyder frå den. dei lydane som kjem er frå innsida av døra. høres eigentli ut som det er låsemekanismen som blir aktivert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dette er en eldre tråd, men prøver lell.

Fant du ut hva som var skylden i dette?

Vil du anbefale å kjøpe med eller uten elektroniske dører? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.