Hvor skaffe riktig hjulbolt passat 3c med rotiform ind-t 18" rund kon bolt.

Anbefalte innlegg

Hvor skaffe riktig hjulbolt?

 

Tenkte jeg ville ha med farge på.

 

14m 1.5 ?

 

Bruker vanlig audi/vw bolt nå med skråkon.. litt usikker der!! Sjekker boltene ofte.. må jeg bruke Rund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du MÅ bruke riktig kon!

Med feil kon vil ting sitte dårlig, samt at koningen i felgen kan bli ødelagt, slik at ingen passer skikkelig

 

Tempedekk har et godt utvalg, ellers er eBay stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei regnet med det. Får høre med tempe. Om ikke blir det ebay:) ikke så lett å finne rund med farge:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evasive Motorsport har et stort utvalg av ting, men det koster skjorta.

Ellers har jo Foliatec kommet med fargede hetter som faktisk ikke ser så gæli ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er vel M12x1.5 med R14 rundkon.

Du skal vel ha M14x1,5 med R12 rundkon.

Husk at det er forskjellig størrelse på selve rundkonet åsså, de kan være R12, R13 eller R14. Så rundkon er ikke rundkon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,stussa litt på ta. Nei det er jeg ikke helt sikker på. Venter på svar fra tempe nå. Regna med det er likt på alt av rotigorm til vw iallefall. Dumt det ikke følger med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pleier ikke følge med om det er meningen at du skal bruke de orginale. Jeg brukte orginale VW sine på mine Rotiform på en Golf mk7

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pleier ikke følge med om det er meningen at du skal bruke de orginale. Jeg brukte orginale VW sine på mine Rotiform på en Golf mk7

 

Hmm..okei nei, jeg ser bare at den har et kuleformet sete der nede. Samt såg jeg en som mistet sine rotiform nå nylig der det var nevnt noe om kanskje feil boltbruk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket på mine blq i 8 x18 så er det ikke kuleformet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke er 100% hva det er vil jeg anbefale å dra til en dekkforhandler å få dem til å sjekke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke er 100% hva det er vil jeg anbefale å dra til en dekkforhandler å få dem til å sjekke.

 

Kan få gjort det. Vet hvertfall at dette er ekte rotiform. Bestilt hos tempe i vår. Litt usikker på den med skråkon egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=COfant dette..

 

NFIG]262431[/ATTACH]Screenshot_20180717-002521.png

Screenshot_20180717-003023.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der står det jo svart på hvitt, og at du kan bruke de orginale, da er det rundkon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der står det jo svart på hvitt, og at du kan bruke de orginale, da er det rundkon.

 

Flott!Da blir det å skaffe sølv i morgen. Så får jeg skaffe med farge senere. Såg dem hadde bl.a på tema også til 199 for 10. Sikkert brukbare vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, jeg har brukt de fra Biltema selv, gjør jobben de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.