Anbefalte innlegg

Dette er sikkert å banne i kirken for mange her men jeg kunne tenkt meg noe litt annerledes enn en vanlig b5 siden jeg likevel har tenkt å pusse opp igjen den hvite jeg har.

 

Lurer på ett par ting angående kittet som er i denne linken:

 

https://www.carid.com/2001-audi-a4-body-kits/duraflex-body-kits-708283758.html

 

- Hvordan tror dere passformen på noe slikt er?

- Hva er fremgangsmåten mtp forskjell på plassering av grill i fanger istedet for panser? Ser det kun er fangere og sideskjørt så antar man må lage til noe greier selv?

- Og vil det kunne være kult? Bilen på tegningen ser såklart stilig ut, mitt syn, men hva er sannsynligheten for at det blir noenlunde slikt?

 

Har aldri hatt noe med styling å gjøre så koselig med tilbakemeldinger! Dette er jo lite sannsynlig at blir noe av men det er litt morro å høre om det er mye mer jobb enn man tror!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som alt annet så er smaken som baken.

Personlig ville jeg gått for en litt mer kjent leverandør, som man veit har god kvalitet og passform.

Det du linker til ser veldig kina-jall ut for min del, og slik "facelift" ettermarkedsstyling har aldri vært min greie.

 

Rieger er jo en som har vært på markedet I flere tiår, og har bra produkter.

Åsså ser det ikke så halvgæli ut, om du selvfølgelig ikke skal gå all in og over the top :P

 

https://www.rieger-tuning.biz/results/0/0/1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passformen på sånne ting er vanvittig dårlig, og for å få det bra blir det sinnsykt dyrt hvis du ikke kan sparkle og slipe selv.

På dette kittet må du kappe av fronten på panseret selv og tilpasse dette mot frontfangeren. Det kommer aldri til å bli bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker også i de baner og holde seg langt unna..

Har tilgode å se noe slikt som faktisk ser bra ut.

 

Prøv litt andre veier.

Vurdert S4 front feks?

:)

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok aldri s/rs styling av den grunnen at jeg er så sta at har du en A4 så er det en a4, har du s/rs så er det s/rs. Derav tar jeg heller bare å loker litt rundt å sjekker ettermarkedsstyling!:) blir nok mest sannsynlig orginal så det er ikke noe å være redd for :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.