Klubbmateriell Trondheim m/omegn (Skiltplater og klistremerker)

Hva slags skiltplater trenger du?  

59 stemmer

  1. 1. Hva slags skiltplater trenger du?

    • Gammel type
      55
    • Ny type
      157


Anbefalte innlegg

Jeg er materialforvalter og har både klistremerker og skiltrammer. Disse kan hentes på lokallagstreffene evt så kan vi avtale å møtes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tar vi det på lokaltreffet, (har plastik skilt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er materialforvalter og har både klistremerker og skiltrammer. Disse kan hentes på lokallagstreffene evt så kan vi avtale å møtes :)

 

Hei!

Jeg skulle gjerne hatt et sett med skiltplater til quattro'n. Regner med å få skilt på den i løpet av mai

Kan vi treffes en dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg skulle gjerne hatt et sett med skiltplater til quattro'n. Regner med å få skilt på den i løpet av mai����

Kan vi treffes en dag?

 

Selvfølgelig skal vi fikse plater til deg Tore.

 

Bare å sende meg en PM, sms eller ringe så kan vi avtale et møte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er prisen for 4 skiltplater?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du vil omtrent, send meg en PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Gisle har svart litt lengre opp om hvordan det gjøres!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei nye og gamle medlemmer! Da har jeg vært materialforvalter i over fire år og er nå kommet dit at det er på tide å gi stafettpinnen videre.

 

Jobben er ikke akkurat krevende, i tillegg får man møtt mange hyggelige mennesker og sett noen svært spektakulære biler så har DU kunne tenkt deg å ta over, ta kontakt på PM evt her i tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei nye og gamle medlemmer! Da har jeg vært materialforvalter i over fire år og er nå kommet dit at det er på tide å gi stafettpinnen videre.

 

Jobben er ikke akkurat krevende, i tillegg får man møtt mange hyggelige mennesker og sett noen svært spektakulære biler så har DU kunne tenkt deg å ta over, ta kontakt på PM, her i tråden eller på 951 83 847

 

Ingen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres interessant ut! :) sender du en Pm med litt info hva som «forventes»?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres interessant ut! :) sender du en Pm med litt info hva som «forventes»?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

PM sendt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei da har jeg tatt over som materialforvalter. Så ta kontakt om du ønsker og kjøpe skiltplater eller klistremerker.

98845023

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Anne !

Jeg kjenner ikke deg, og ser av bilde og medlemsnummer at du er relativt ny i klubben. Det at du vi bidra i klubbvirksomheten som bidragsyter i form av bl a å skaffe skiltplater osv til lokallagsmedlemmer er flott. Det er veldig bra at du viser at du vil gjøre en service-jobb, og derfor blir nyttig for den i hovedstyret (og klubben for øvrig for så vidt) som tar vervet som "Lokallagskonkakt". Ditt initiativ er et godt eksempel på hvordan andre i lokallagene bør stå fram og bidra til fellesskapet ! Takk og lykke til ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.