Anbefalte innlegg

Hei.

 

Henter en RS4 B7 sedan neste helg og titter litt etter nye felger. Har kommet fram til 10-11x20 og helst helmaskinerte felger. De må også være concave. Har sett en del på Rohana, Ispiri, Ferrada osv som har mye tøft. Prisen er stiv, så er litt usikker og trenger tips til eventuelle andre alternativer. Legger ved bilder av noen eksempler.

 

IMG_0235.JPG

IMG_0228.JPG

IMG_0230.JPG

IMG_0231.JPG

IMG_0232.JPG

IMG_0233.JPG

IMG_0234.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du så mye som 11x20" på B7? Har googlet en del selv og det virker som om 10" er det meste som blir anbefalt i bredde uten å valse for å unngå subbing osv. Da med 255/30 dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du så mye som 11x20" på B7? Har googlet en del selv og det virker som om 10" er det meste som blir anbefalt i bredde uten å valse for å unngå subbing osv. Da med 255/30 dekk

 

Ser fler kjører 10,5 og 11. Så også en med 10x20 et17 som så bra ut. Men aner ikke hvordan det er med valsing. Jeg skal ikke valse. Litt derfor jeg spør om tips, for å finne ut hva som går. Blir nok 10x20 og et25-30 et sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke fortelle deg så mye om dimensjoner, men Rotiform Forged HND ville sett latterlig bra ut på denne bilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kule hjul, men er ute etter mer åpne felger. Vurderer bl.a OZ Ultraleggera 20x10.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corniche challenge

 

RS5-Look-For-Audi-A5-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AXE EX 20 :tilber: disse er litt gunstigere priset.

 

9807cd6eba40cf7c01dba63c8c7e624e--classy-silver.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye rabatt har vi der? Har sett en del på siden deres. Finnes mye aktuelt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye rabatt har vi der? Har sett en del på siden deres. Finnes mye aktuelt!

 

10% ,kjøpte akkurat Rotiform-sett derfra.Super service!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt oz ultraleggera i 20" til denne bilen. Stilrent og RÅTT! Kjøpt den som en fra Norge hadde i Polen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jostein.

 

Jeg kjøpte Avantgarde Enzo til S6´n min i 10,5 - 21" disse i 20" vil helt sikkert passe spot on. Erik hos Dekkmesteren Kalbakken hjelper deg gjerne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ender opp med Rohana RC7 i 10x20 foran og 11x20 bak.

 

IMG_0264.JPG

IMG_0262.JPG

IMG_0263.JPG

IMG_0260.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir gromt!:-) er stor fan av 3sdm 0.08 jeg, men er jo noe mer vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ender opp med Rohana RC7 i 10x20 foran og 11x20 bak.

 

Hvilket impress kjører du på disse da? Ser jo ut som svært god plass med 11" bak på disse bildene Hvordan dekkdimensjon går du for?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ Zevs. Superlette og svindyre smifelger. Kjempeutvalg av farger. Bjutifulle i blank svart.

 

RS6-OZ.jpg?fit=1200%2C749

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.